Nekad bobbos | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobbos

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ebbe

Vad är ditt discord namn? ebbenj

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: mulle berg 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig snäll jälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: mulle är en grab upvuksen i åre och har det inte så bra när han var fyra år så var hans små syskon 3 år ocgh när dom hade jort något spå fik altig mulle siten för det och inte dom men sen när dom blev äldre typ 12 och 13 år så hade hans bröder som var tviligar snöt 2 mobiler och sen så såg dom mulle så du kom polisen och frågade väm har snott ine hr vi fitte ett lar vet ni något nej sa den en och den andera sa det var han och då fich mulle att för det och det bvar ingen bra dag för han då föreldra blev så arge så dom tog han till ett foster hem och sen så ge det nåra år och han gort hag han blev 20 år och fick ett jobb på Securitas och då hade hafn fåt råd med ett hus och sen fik veta att han föreldrar hade döt för att det var hans bröder fel och då så gich en på beravnig med slekten uom hans bröder och då så foch han berabeta det och hnas bröder site ine nu i lif tid och alla ä bra nu han har skafet en hund och en flikvär och har det bra på jobbet

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till bra RP genom att vara en aktiv och engagerad spelare som hjälper till att bygga upp spelets värld. Jag strävar efter att skapa realistiska och trovärdiga interaktioner som gör att alla känner att deras handlingar och val har betydelse. Genom att vara flexibel och anpassa mig till andra spelares roller kan jag hjälpa till att skapa spännande konflikter, samarbeten eller utveckling av karaktärer som berikar berättelsen. Jag är också bra på att bygga på andras idéer och föra handlingen framåt, vilket gör att alla får en mer dynamisk och rolig upplevelse.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du aktivt bidrar till att deras karaktär utvecklas och får en positiv upplevelse, istället för att bara fokusera på att vinna eller komma ut på topp för din egen del. Det handlar om att skapa en balans där båda spelarna kan växa och ha kul. I praktiken kan det betyda att du låter din karaktär göra beslut eller handlingar som leder till en positiv utveckling för motparten, vilket gör interaktionen mer dynamisk och realistisk. Detta skapar en mer samarbetsinriktad och givande RP-upplevelse för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej aldrig brytit måt nogot och komer aldrig göra det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? a om mitt liv. rdm är om jag går och sjuter nån utänder fordon som ett vapen om jag kör på nån med en bil tillexempel. nlr är att man inte får komma ihåg vad som hände innan man dog alltså om jag dör får jag inte komma ihåg något efter min död.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är bra

Senast ändrad:
samma discord namn som på denna ansökan

samma discord namn som på denna ansökan
Jorde två för att jag tråde inte att den andra skulle bli godkänd

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka