Nekad bobbobobo | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobbobobo

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? shorba00

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter vladimir sund och är 22 år gammal, vladimir har haft en väldigt tuff och jobbig uppväxt och har bott på väldigt många barnhem/fosterfamiljen. Allt började väldigt bra för vladimir, skolan flöt på väldigt bra han hade stabila betyg och han hade de bra hemma men det skulle ändra sig väldigt fort. vladimirs pappa var med om en bilolycka där han blev svårt skadad och låg i koma på sjukhuset i 3 månader och sedan tyvärr dog av sina allvarliga skador. detta påverkade såklart både vladimir, hans mamma och hans syster väldigt väldigt mycket. familjen var väldigt ledsna och en månad efter vladmirs pappas död så märkte vladimir att han mamma bara blev skummare och skummare och det visade sig att hon hade börjat med droger för att dämpa sorgen. Hon kunde inte komma ifrån drogerna och kunde inte heller ta hand om hennes barn vilket gjorde att vladimir och hans syster blev flyttade till fosterfamilj, men inte samma utan dom flytade till 2 olika familjer. familjen som vladimir eller vlad som han kallas flytade till var inte direkt den bästa för dom var väldigt hårda mot vlad och han fick knappt mat på bordet. En dag bestämde vlad sig för att rymma därifrån och han rymde hem till sin morfar som han hade väldigt bra relation med. Efter mycket om och men beslutade socialen att han fick bo där vilket blev en stor lättnad för vladimir men han var fortfarande väldigt ledsen över att han inte fick vara med sin riktiga familj. Vlads morfar som hette roffe hade en egen verkstad och han lärde vlad väldigt mycket om bilar och vlad tyckte det var nått som verkligen passa honom eftersom hans dröm var att bli mekaniker. Varje dag efter skolan gick alltid vlad till roffes verkstad för att meka med bilar eftersom de fick han att glömma allt som hade hänt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med en unik och bra rp. Jag har rpat i 2 år så jag har goda erfarenheter och vet hur man ska agera i olika scenarion och jag kommer skapa roliga scenarion där alla parter har roligt för det är viktigt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man rpar för att ha roligt och inte ba tänker att man ska vinna scenariot. Alltså att man kan se de roliga i ett scenario även fast man förlorar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes. vdm=använder bil som vapen, rdm=dödar ngn utan anledning, meta=använder information från ooc och använder det ingame, pwg=du krockar i 200 sen kör iväg som att inget hänt. sunt förnuft=viktigaste regeln och den innebär att man ska rpa loggiskt och bara göra saker som hade kunna hänt irl

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes har spelat på säkert 50 olika serverar där jag rpat som bland annat mekaniker, polis, amblulans, kriminell, ped, qpark med mera och så har jag 2000 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd p-ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka