Accepterad bobbobobo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobbobobo

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199469172575/

Ditt Hex-ID: steam:110000159f0175f

Vad är din discord tagg? tomatsås#3456

Vem var det som bannade dig? fhilip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: går inte att ta screenshot

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
För att jag gjorde helt fel och då förstår ja till 100 procent att jag blir bannad eftersom bryter man mot en regel och gör fel ska man ha ban för det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja det som hände var att ja var korrupt som polis och lallade ganska mycket vilket ledde till ban för korruption/inkompintent , jag sökte igenom en person och tog hans glock genom polis menyn eftersom han slog end mig utan andledning, jag var väldigt arg då för en annan sak hade precis hänt irl men de är inget ja direkt kan skylla på utan jag vet att jag gjorde fel och jag har lärt mig en stor läxa, det jag gjorde var väldigt dumt och inte allt igenomtänkt, i framtiden ifall jag får en unban så kommer ja verkligen tänka mig för innan jag gör saker så att jag inte blir bannad eller så och även och ja är arg ska ja fortfarande inte bryta mot ngn regel och jag har verkligen lärt mig av min ban och insett mitt fel och jag kommer aldrig göra om det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en helt rätt ban och det var mitt fel, förstår att roozii bannade mig eftersom ja bröt mot en regel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänkt innan jag gjorde som jag gjorde för nu i efterhand ångrar ja mig väldigt mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja! jag har lärt mig en stor läxa och detta kommer aldrig ske igen, jag ber verkligen om ursäkt och hoppas ni kan ge mig en till chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja! bara så ni vet så behövde jag lägga in en randombild eftersom jag har 60 procent keyboard och vet inte hur man tar bild på bannen då så fick bara lägga in nån random bild för att ja skulle kunna skicka in denna överklagan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka