Accepterad BOBBO | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zIn

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? zzzzexe

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Söderberg 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, lätt sur, aggressiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Alex Söderberg född 2004-7-11 Alex bodde med sin mamma och sin bror isak. hans mamma hade inget jobb så att försörja Alex och hans bror. i det området som Alex bodde i så var det mycket brottslighet och kriminella nätverk. efter ett tag så bestämde Alex sig för att försöka gå med ett nätverk så att han kunde försörja sin familj. Efter ett tag blev Alex mer involverad i nätverket blev ansvarig för vapen transporter och olika transporter som skulle runt i stan. han lärde sig att använda vapen och hade en talang för att förhandla med olika köpare som gjorde att han blev väldigt om tyckt runt om han. Eftersom han har gjort så mycket saker i sitt liv så hade han vänner och fiender som ville han ont så för att låta sin familj vara i säkerhet så gav han dom pengar till Mat, el och skol gång för hans bror. senare flyttade han till en annan stad som har namnet Unive en stad som har tror kan bli bättre för han där han kan komma ifrån allt och få leva ett vanligt liv som medborgare, men något i han vill endå fortsätta och bli en av dom största kriminella personerna som finns.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig Rp nivå för alla som spelar då jag spelar för att ha kul och inte för att få makt osv
vill hitta nya vänner som jag har Rpa med och skapa nya roliga scenrion med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda sidorna ska vinna du kan vinna samt som dom du gör scenriot med ska vinna också och tycka att det är roligt lika mycket som du själv gör.!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? såklart jag har det och det fick jag ban av och de är ju aldrig kul att få men lärde mig att jag inte ska göra om samma misstag igen så att jag kan kunna fortsätta att Rpa

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM du använder dig av ditt fordon som ett vapen för att döda, Suntförnuft du spelar din karaktär som dig själv med ett logiskt tänkande, Cop bait du försöker få uppmärksamhet så att polisen jagar dig .

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? asså lite adhd o dyslexi har man ju såklart som man kanske ser man annars finns det inget.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka