Nekad Bobbilobbi11 | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobbilobbi11

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nicholas

Vad heter du på discord? Bobbilobbi1

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Mån:15:10-16:30 sen har jag träning efter träning 20:00-21:00
Tis: 15:10-21:00
Ons: 15:10-17:50 sen har jag träning och kan inte spela mer efter det
Tor: 15:10-21:00
Fre:14:25 till så länge jag orkar spela
lör: när jag vaknar tills så länge jag orkar spela
sön: när jag vaknar- 21:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i unive i ungefär 170 timmar tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) visar i pm det går inte att klistra in bilden/biofoga den

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att göra det mindre små jobbet så alla staffs inte behöver göra allt till exempel ifall jag ser någon lalla runt kan jag kicka dem och om dem gör det flera gånger så kan jag banna dem i 1 timme. Så servervakt gör allt småt jobb så staffs inte behöver det. Och resa folk om dom dog av typ en annan spelare råkade slå den andra i ett scenario.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill få bort alla som inte kan bete sig och försöka göra så dem kan bete sig inom när dem får en kick eller en ban så lär dem sig någonting efter det hoppas jag på. min Rp niva är också ganska hög så då kan man vissa alla icke medlemar och medlemar ett tips på bra rp

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption är exakt samma sak. abuse är om man är i ett scenario och man typ resar sig själv om man dör för man inte vill tappa sina saker och om man resar sina kompisar i scenarion när dem dör. Abuse kan också vara om man har på toggleid och om man gör det så hamnar man på blacklisten och indragna roller.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top