Accepterad Bobbilobbi1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pelle123421

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Nicholas

Vad är ditt discord namn? Bobbilobbi1

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fred Pärson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Snäll och skön

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Fred Pärson och han är föd 2000-04-23 han har haft det väldigt tufft i sin barndom i skolan och livet fast han forsate kämpa varjde dag och vill bli sjukvårdare och det forastte han kämpa för och nu är Fred 24 år gammal och är i ett sjukvårds unveritet och håller på och plugga till sjukvårdare och har snart gått ut det om några månader.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till servers Rp är att jag kan bidra med rolig och bra rp nivå här på unive jag kan även bidra med att inte spela för bara pengar och makt utom spela så alla ska ha kul här ine på unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det inebär att jag inte bara ska spela för makt och pengar utom också spela för att både motparten också ska få ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har brutit mot reglerna här på servern några gånger tidigare som vdm när jag kört på någon vid mit gäng hus sen min sensate ban jag fick var felaktig för spoofeing. men min senaste ban som var korekt var för grov rdm och då gick jag in på sjukab och sköt några som jag krigade med som hade iriterrat som bara den.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM som är när du använder en bil som ett vapen t.ex om du kör över någon med bilen. Powergaming är om man typ krokar med bilen och inte rpar på skador, FearRP är om typ någon riktar på dig med vapen och du väljer och typ inte vara rädd och typ skjuta dem. NLR är ifall du har varit medvetslös och vaknar upp på sjukan får du inte komma ihåg något av det som hände nyss.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har kört här på unive inann.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka