Accepterad Bobbilobbi1 | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pelle123421

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? nicholas

Vad är ditt discord namn? Bobbilobbi1

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Fred Pärson. Freds liv har varit tufft han har blivit rånad gång efter gång han har också hamnat i slagsmål med en polis 1 gång fast Fred lyckades rymma. Freds dröm är att bli miljonär fast det verkar att det inte är så stora hop på att Fred Pärson blir miljonär för han blir rånad efter jobbet vare dag. Fred Pärson blir lät arg också folk brukar säga att han är full eller så brukar dem säga andra dumma saker så då brukar Fred börja slå dem eller jaga dem. Fred Pärson hade en veldigt tuff uppväxst han hade ingen mamma eller pappa då så för dom lämnade han så han bodde ute på gatan folk brukade mobba fred för hans kläder och att han var hemlös då. Fast nu idag så har Fred Pärson lyckats skaffa ett jobb och det jobbet jobbar han som byggare han har märkt att han älskar att bygga hus och köra bill så det är hans hobby idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till en trygg miljö och alla som kommer in i UniveRp kommer förstå att det här är bland den bästa svensak rp servern om man gillar svensk rp. Om någon också frågar vart man kan få jobb så kommer jag vissa olika arbeten som man kan jobba på exempelvis fiskare och skjutsa dom till arbetas platsen där dom kan få ett jobb. Jag kommer också hjälpa dom som är nya till en RP server och Berätta lite lätt info om vissa regler så dom inte går och förstör RP i den här servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en.

Hur hittade du Unive? jag sökte på youtube svensk gta rp och så kom en unive video upp och servern verkade bra så jag började köra unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka