Nekad Bobbilobbi1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pelle123421

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164892312/

Ditt Hex-ID: steam:110000147cd2498

Vad är din discord tagg? Bobbilobbi1

Vem var det som bannade dig? Gregg bannade mig med han är inte staff längre så tagga typ 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-16 201541.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte varför enzo valde att banna mig för den här bannen är felaktig men han kanske trode att jag spoofa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exat inann min ban var inte egentligen inte så mycket det var bara att jag satt i supoort med enzo innan och frågade när forumet skulle ficksas för det var nere då sen så stängde jag av min dator efter det för att han inte hade något svar på det sen när jag skulle gå in nästa dag och kolla hur länge jag hade kvar på min tidigare ban jag hade inann den här bannen jag har nu så stog det att jag var bannad för moddare/spoofing .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den här bannen var inte felaktig efter som jag valde själv att göra de dumma beslutet att ta de 4st vapnen och jag ångrar verkligen att jag gjorde det för att det är en så onödig ban och så onödigt gjort av mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare för typ vdm, anväder tjänste vapen utan tillstånd och grov rdm sen har jag även blivit bannad för mera grejer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra annorlunda i den här situationen är att jag istället hade kunnat fråga om jag fick låna deras garage istället för att loota stash bilen sen Om jag hade gjort det så hade jag sedan bara kunnat fortsätta med att rpa vidare och hitta på något annat roligt scenario än att få en ban vilket är väldigt tråkigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig väldigt mycket från denna ban som att det är väldigt onödigt att loota stash bilar utan tillstånd och det är strikt förbjudet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka