Nekad Bobbilobbi1 | Ban Överklagan [ZapeValle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pelle123421

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164892312/

Ditt Hex-ID: 110000147cd2498

Vad är din discord tagg? Bobbilobbi1

Vem var det som bannade dig? ZapValle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-12 160553.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? därför jag tror ZapValle valde att banna mig är nog för att han tycker att det var suntförnuft för att vi snckade krim saker på torget men det enda vi snackade om var om han kunde ta in mig i hans gäng och ingen var i närheten och ingen lyssnade desutom så var vi inte ens på torget vi var parkerade vid en vägg brevid torget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som exakt hände innan jag fick ban var att jag pratade med en bil åkandees i ganska låg fart så stanada vi vid en väg brevid torget och ingen var i när heten och ingen annan lyssnade på oss så snackade jag om att han kunde ta in mig i hans gäng och så åkte jag där ifrån efter det sen efter typ 15 min så får jag ban utan att han tog mig i supp eller ngt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den här bannen är felaktig för att ingen lyssnade på det vi snackade om och ingen var i närheten desutom så var vi inte ens mitt på torget vi stog parkerade på en väg brevid torget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare för typ vdm, grov rdm, staff diss, och lite mera saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte för den här bannen är felaktig om man tänker efter suntförnuft så kan man ju prata om det när ingen är i närheten och ingen lyssnade vi stog inte ens mit på torget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att det ät väldigt tråkigt att bli bannad felaktigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det upp till 110% och respekterar det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka