Nekad Bobbilobbi1 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pelle123421

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164892312/

Ditt Hex-ID: 110000147cd2498

Vad är din discord tagg? Bobbilobbi1

Vem var det som bannade dig? COL

Bild på banmeddelande: 81288-d90711aa37afc33ffdc2b80ea8b40bd2.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför jag tror staffs valde att banna mig var för att jag gjorde ett ganska grovt och onödigt regel brott som var att jag ecopa i ett scenario som jag ångrar väldigt mycket jag tycker själv den här ecop bannen var väldigt onödig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som exakt hände inann bannen var att jag stog på ett ställe med min bil och sen så kom en bil fram till mig utan att prata och liksom bara stog där i ttp 15 sekunder då frågade jag vem det var och undrade om han ville något men då så körde han ivag utan att ge mig något svar så då valde jag att åka efter honom för att prata med han men han stannade inte fast jag körde upp brevid han fler talls gånger och tutade men han försökte ändå brake checka mig och till sist gjorde han det så min bil flög in i hans i typ 300 och sen så gick ju hans bil sönder och min började rycka men så lätt jag min bil fortsätta rula lite och så rpade jag på mina skodor genom /me som typ /me ont och sånt sen så körde jag fram till honom och tänkte prata med han och fråga om det gick bra och så tänkte jag säga att han inte kunde brake checka så men direkt jag kom fram till han hade han inte ont eller något så hoppade han bara ut ur bilen och skjöt och sa entligen något och det var bara hoppa ut ur bilen hoppa ut yr bilen när han riktade och skjöt men han kunde inte prata inann och vara social så då körde jag iväg en bit för att kolla vart han gick eftersom hans bil gick sönder så sat han någon stans där så såg jag honom till sist så hoppade jag ut en bit bort med min bil och skjöt mot honom och träffa han en gång och sen skjöt han mig i benet och då blev jag så arg att han inte hade någon social rp och kunde inte ens prata förens det kom till att hoppa ut ut bilen inann han ens sagt ett ord och så blev jag så arg så att jag e copa och jag ångrar det grovt och önskar nu att jag inte hade gjort det men det slutade med att jag gjorde det flr det enda han dör ville ha var pengar och makt och vapen som han skulle fått utav när han kidnappa mig och jag tänkte att han inte skulle få något av det för han inte hade någon social rp alls.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban i det här tillfället det var 110% mit fel men ändå lite han andra spelarens betende som förstörde min upplevelse i det där scenariot som fick mig så arg att han inte ens kunde prata förens det kom till skotta eller ut ur bilen. Men jag ångrar allt jag gjorde den här bannen grovt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare för frearp då jag srällde mig upp och skjöt någon när dem riktade och grov rdm jag har också några flera bans några av dem är felaktiga och några är gilltiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annourlund från första början var att istället för att köra efter han så hade jag bara kunnat igga han och inte kört efter men om det var så att jag körde efter han som jag hade gjorr i detta fall så hade jag kunnat inte ecopat och istället låtit honom kidnapa mig och ta mit vapen för att sen hoppa support på han för att han hade 0 social rp och spelade bara för makt och pengar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig väldigt mycket av denna ban som att ecopa är väldigt strikt förbjudet här ine på unive jag har även lärt mig att ifall någon annan gör fel så betyder det inte att jag behöver göra fel så hade jag bara kunnat hoppa support efter det där scenariot och fåt återgärder gjorda mot honom som en ban så istället flr att jag också behöver bli bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår och respekterar att det är staff som bedömer om min överklagan ska läsas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka