Nekad Bobbilobbi1 | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pelle123421

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164892312/

Ditt Hex-ID: steam:110000147cd2498

Vad är din discord tagg? Bobbilobbi1

Vem var det som bannade dig? den som bannade mig var vossy men jag vet inte riktigt om han är staff längre.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-31 014524.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför staffsen valde att banna mig från första början var för att jag hade steps i mitt soundpack vilket var väldigt onödigt och nu antar jag att man uppdaterade min ban till montage eftersom att jag la upp mitt montage efter att jag vart bannad vilket var väldigt onödigt och fel gjort att ens att göra ett montage.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. om jag kommer ihåg exakt så hade jag en ban i några dagar så skulle jag skicka ett klipp till en staff att det inte var det som hände så hade jag steps och då fick jag ban och nu så har min ban uppdaters.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den här bannen var inte felaktig eftersom jag la upp mitt montage som jag gjort vilket var fel gjort utav mig och väldigt töntigt att göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad hör på unive tidigare men jag kommer inte riktigt ihåg alla bans men lite som typ vdm,rdm och sen vidare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort annourlunda är att inte ens ha stepps från första början i mitt soundpack sen så hade jag också kunnat valt att inte ens göra ett montage från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig völdigt mycket från denna ban till exempel som att man inte ska eller få ha steps i sitt soundpack eller att man verkligen inte får lägga upp montage.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka