Nekad Bobbe | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bobbe

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198371394182/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Bobbelito69#4561

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter CJ Murray han är 198 cm lång och är född 2001-07-08 så han är alltså 20år och ska bil 21år gammal CJ kommer från Brooklyn USA han är uppväxt med sina 2 syskon en äldre syster och en yngre lille bror. CJ hade det tufft när han växte upp som liten han var inblandad i mycket i skolan och utanför skolan. Han bodde ensam men hans mamma och syskon. Han flyttade till Sverige när hans mamma träffade en svensk man som jobbade i Sverige då de följde med. Just nu är CJ anställd som reporter men letar efter andar jobb CJ har tagit körkort och jobbat hårt. CJ gillar basket väldigt mycket då han spelade det som liten i skolan och i ett lag. CJ är för det mesta glad och en trevlig och rolig person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är en glad person som just nu inte rpar på någon server, utan att jag letar efter en servern med många spelare och bra och rolig rp, min kopmis visade denna servern för mig och jag tänkte shit vad najs de kan bli att gå med i detta communityt, jag gör många rolig scenarion, alla möjliga polis scenarion, bank scenarion osv, jag rpar väldigt mycket och vill göra rpn så rolig som möjligt, jag har över 400 timmar på detta steam kontot, och på mitt andra så har jag över 2000, där jag heter Boberg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roligt och trevlig rp, jag gillar att rpa och att göra allt för att göra så att rp så kan bli så roligt som möjligt, jag kommer att vara väldigt aktiv på denna servern, och jag kommer inte att spela på andra servrar samtidigt som jag spelare på denna server!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att alla i scenariot ska ha kul så inte någon känner sig utanför eller inte känner sig välkommen. för om du rpar med bra scenarion så kan man göra servern till en roligare och bättre plats och få så att fler vill vara med i servern och faktiskt har det roligt, som möjligt!

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på youtube, ägaren hade lagt upp staff arbete på Unive, och jag blev tipsad av en kompis till mig som spelare på denna servern!

Tillbaka