Nekad Bobbe | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobbe

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bloboler/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Boberg

Vad är ditt discord namn? Boberg#2954

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2021

Berätta om din karaktär. Min karktär heter Hamko eril född 1999. hans mamma kommer ifrån sverige och hans pappa kommer från syrien. så han är 50 procent svensk och 50 procent syriansk. båda föräldrarna är döda dem dog 2011 i en skottlossning av ett gäng som kallas shottaz, båda föräldrarna var kriminella men var inte med i något gäng och dem dog för att dem hade skulder runt 1 mille och dem hade inte råd att betala. och efter mina föräldrars avlidande så behövde jag bli kriminell för att hitta skydd av andra människor och för att kunna hämnas på shottaz. efter ett år som kriminell så fick jag frågan om jag ville flytta till min gammelfarfar och hamko svarade ja och har bott där tills jag fick flytta till staden unive nu jobbar han på postnord men vill testa nya jobb nu. helst så vill han jobba inom bilbranschen, för att hans gammelfarfar höll på med bilar och hans föräldrar snackade väldigt mycket bra om han, och när han bodde hos hans gammelfarfar så satt dem mesta dels av dagarna inne och pratade om olika bilar och vad gammelfarfar jobbade med. sen när gammelfarfar dog så behövde hamko flytta till en ny stad och staden hette unive och där började han sakna gammelfarfar så mycket så han blev hans idol och därför vill han jobba inom bilbranschen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag vill höja min rp nivå och det är lättare om man är medlem genom man kan få mer avancerade jobb som man inte kan ha om man inte är medlem. och när man har avancerade jobb blir rp:n svårare och man utvecklas snabbare än om man inte är medlem. och det blir roligare med medlem man känner sig mer välkommen in i unive.
jag kommer också försöka mitt bästa för att servern ska bli större och roligare, genom flera olika saker som t.ex försöka vara så seriös som jag kan bli hela tiden men inte vara för seriös så folk tycker jag är tråkig och lämnar servern på grund av det och istället joinar någon annan server. istället få personer glada genom att skämta men inte gå över gränsen så det blir mer trams aktigt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig att bli intreserad av unive mest är att det finns verkligen allt som finns i riktiga världen. men andra saker som får mig intresserad är att det är den största fivem servern och gillar när det är många inne för då händer det mycket saker och de gillar jag. och en annan sak man inte får missa är att unive communytiet är väldigt trevligt och 99 procent av alla har en hög rp och då blir jag mer intresserad än om det skulle vara taskiga personer som bara bryr sig om sig själv och inte om alla andra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på youtube, ägaren hade lagt upp staff arbete på Unive!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det som får mig att bli intreserad av unive mest är att det finns verkligen allt som finns i riktiga världen. men andra saker som får mig intresserad är att det är den största fivem servern och gillar när det är många inne för då händer det mycket saker och de gillar jag. och en annan sak man inte får missa är att unive communytiet är väldigt trevligt och 99 procent av alla har en hög rp och då blir jag mer intresserad än om det skulle vara taskiga personer som bara bryr sig om sig själv och inte om alla andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att höja min rp nivå till min maximala nivå som jag vet jag kan nå i unive och helst kunna hjälpa andra så dem höjer sin rp nivå till den maximala nivån också. ett annat mål som jag vill uppnå är att testa många jobb helst inom bilbranschen och hitta ett jobb som min karaktär passar in i och som jag tycker om.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det gör jag inte!

Godkänd, vidare till muntlig intervju
tenor.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka