Inaktuell bobbe den tredje | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobbe den tredje

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? yozef

Ditt discordnamn: stenbergz

Ange ditt födelsedatum 8 December 2000

Varför ska just du bli staff? Tycker de tråkigt att rp testade som MA och gjorde ett bra jobb men vill ha mer support ärenden och sånt så jag kan hjälpa folk.
Jag kommer kunna bidra med rättvisa åtgärder eller lösningar vilket jag tycker det kan vara folk som brister i det,

har ingen ide att börja rpa igen på ett bra tag. tror jag hade passat bra in i teamet som det är just nu!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? tycker folk måste börja använda sig av powergaming och social rp mer då det förekommer för mycket problem i just dessa 2 områden! sedan jobb delen är ett område jag hade velat se växa

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? genom att jobba tsm och inte mot varandra ta hjälp av andra och se någon annans åsikt eller vinkel om någon.

Det är bara att snacka så löser de mesta sig.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? behandla folk som du själv hade velat bli behandlad i ditt support ärende om vi tar det som ett exempel !

vi vill inte förlora spelar för att man är otrevlig vi vill ju att dom ska ta sina upplevelser fram

man hör mer om en dålig upplevelse än vad man gör om en bra !

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? blir inge RP bara staff arbete då jag inte har något annat för mig utöver jobb så är det typ det jag vill göra

Hur länge har du spelat på Unive? 9 aug 2022 gick jag med i discorden

Har du tidigare erfarenheter som staff? har varit MA men då gjorde jag mycket helper saker då vissa helpers frågade efter hjälp om hur man gjorde vissa saker så har koll på det mesta.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka