Inaktuell bobbe den tredje | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobbe den tredje

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Yozef

Ditt discordnamn: BOBBITO#4419

Ange ditt födelsedatum 8 December 2000

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag vill hjälpa till att utveckla unive till den bästa inom svensk RP därför jag själv tycker det. Unive är redan bra som det är men det finns alltid möjlighet att göra den bättre samt större. vill även vara del av denna utveckling samt göra det bästa jag kan för att hjälpa till med att utveckla.
Jag har rpat sedan 9 aug blev medlem direkt samt krim en liten stund efter det och sedan server vakt har full koll på hur man använder sig av makt man får från att vara servervakt och hur man inte använder det till sin egna nytta eller att vara makt kåt. Jag spelar nästan bara unive nu för tiden då det är det roligaste att spela samt fastnade ganska snabbt för RP och unive är mitt första och sista stop.
har lärt mig rpa en massa. Jag vill att folk ska kunna se mig som ett hjälpmedel ifall dom undrar något eller behöver hjälp med något och finnas tillgänglig under det mesta tiderna av dagen. är lite äldre än de flesta som spelar unive så vill vara en förebild till folk som antigen precis har börjat eller folk som inte har kul och vill ha några tips på vad man kan göra eller bara någon som behöver hjälp med vad som helt enkelt med tanke på att jag är lite äldre så har jag lite mer erfarenhet inom det vardagliga livet och vet hur man ska få rpn att hålla sig till verklighet samt håller sig inom sunt förnuft.
jag har hållt koll på det mesta inom support ärenden samt donations ärenden osv genom att sitta själv på dom och vet hur man ska hantera dessa saker och hur man ska BETE sig under bemötande av folk som vill donera för att hjälpa till att utveckla oss på unive !

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? beroende på mitt jobb schema jobbar olika varje vecka kan vara från 06-17 11-20 16-01 men när jag kommer hem så hoppar jag in på unive näst in till direkt eftersom det är det jag gillar att göra på min fritid spelar runt 3-8 timmar dagligen och när det inte finns något eller någon att rpa med så känner jag att jag kan ta den möjligheten att hjälpa till

Hur länge har du spelat på Unive? eftersom unive är det ända Rp liknade jag spelat har varit medlem sedan den nionde aug

Har du tidigare erfarenheter som staff? korta svaret är nej. men har varit med några support ärenden under min tid och vet hur det mesta går till samt vet hur man beter sig som en person med makt då jag är lite äldre än de flesta.
antog att server vakt inte räknas som staff då man tekniskt sett inte är staff helt.
(kan alla commands men tänker inte skriva upp det för det gör så ansökan ser lite oproffsig samt stökig) ifall ni vill att jag skriver ner dom kan jag lägga till dom under

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? undviker helst krim rp då jag själv e krim på servern

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka