Inaktuell bobbe den tredje | Ansökan till Staff [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobbe den tredje

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? yozef

Ditt discordnamn: Yugen1

Ange ditt födelsedatum 8 December 2000

Varför ska just du bli staff? Tycker kanske det är dax för mig att bidra till mer än Rpn i servern har varit medlem ett tag.

Jag känner att det kan vara skönt samt underlätta mycket med att ha folk i staff teamet som är lite äldre och mognare
vet att jag kommer ta rätt beslut när det kommer till bans då jag inte tänker ge dom undantag är inte en person som är konflikt rädd av mig.

Det är simpelt i mina ögon är ett regel brott ett regel brott då ska man få åtgärder för att förbättra sin egna och andras tid i RPn

jag vet att jag redan bidrar med bra rp och social rp samt inte fått en ban sedan 2022 och vill förbättra rpn i servern för allas skull
inte bara för att det ska vara roligt att kunna no clipa o göra vad man vill tycker att om du ska vara staff då ska du ta det seriöst annars hamnar vi i en sits där vi måste ändra o strypa rpn på olika sätt

Vad tycker du inte fungerar på Unive? tycker att krim rpn e ganska knepig just nu samt att det inte verkar som att folk fattar simpla regler som e satta för allas skull

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? sluta titta bort.
sluta låta folk komma undan med skit som försämrar rpn för alla

vara den som vågar att säga till folk att det är dax att ta åtgärder

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? som sagt i dom övre svaren så är det viktigt att du blir staff för anledning Unive söker dom för att underlätta och för att se till att regler följs. detta betyder inte att du ska bli staff för att försöka göra vad du vill eller abuse av sina commands man får tilldelade.

och göra sitt staff arbete till punkt inte bara ge ut bans hur som och inte förklara eller läsa ban överklagan etc

samt att ta alla som behöver hjälp med något inte bara folk man känner eller vet vilka dom
dvs även personer som är nya.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jobbar sedan göra staff arbete kommer antagligen sluta Rp tills Rpn är bra
det betyder inte att man slutar så fort rpn e bra vi kan alltid förbättra RPn på servern samt personers syn på servern då vi vill att den ska växa.

Hur länge har du spelat på Unive? 9 aug 2022 gick jag med i discorden

Har du tidigare erfarenheter som staff? varit servervakt de första året jag började med RP sedan åkte jag på fiske resa och blev av med den inte tagit mig tiden att ansöka till det igen dessvärre. Utöver det nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? känner att jag kan ta jobb ansvar om det behövs men lägger helst mitt focus på se till att ingen Sv abuse eller att krim RPn blir värre från nu läget

+rep Han har varit en stor del till varför rpn har varit rolig på unive tycker jag. Han är inte alls som dessa små barnen/grabbarna med tabbarna som vill bara åka runt och skjuta. Han vill alltid hitta ett sätt istället å ta det socialt. Han har gjort ett stort intryck så att GSF gick inte helt snett och bara blev ett skottar gäng. Yugen kan nog vara en av de få personerna som jag tycker att passar åt staff teamet!

+Rep Rpat på servern bra tag och kan alla regler och sköter sig bra på seervern och tycker han försänar staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka