Nekad bobbe den tredje | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobbe den tredje

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? yozef

Vad heter du på discord? yugen1

Ange ditt födelsedatum 8 December 2000

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? känner att jag vill göra mer för servern än att bara RPA och att underlätta för staffs

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? känner att jag som person hade tagit rätt beslut när det kommer till att godkänna medlemskaps ansökningar då jag inte har så mycket för mig under mina lediga dagar så känner jag att det finns tid att faktisk läsa igenom dom noga så att det blir bra!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? som man själv vill bli bemött helt enkelt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att man ska känna sig välkommen och att det ska vara något nice att man lyckas bli medlem det ska helt enkelt betyda något att få vara med och utveckla oss att bli bättre

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? man ska vara förnuftig och kunna reglerna samt göra en bra karaktär och något unikt

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att faktisk göra det en medlemskaps ansvarig ska göra att få in nya spelare i servern som medlemmar

Hur ser din aktivitetet ut? min aktivitet är olika hela tiden då mitt schema är olika varje dag men gör inget på min fritid utöver unive kommer antagligen köra intervjuer när jag slutar 16 tills jag typ ska sova då jag inte har mycket för mig annars när jag slutar 01 så kör jag samma under dagen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? gillar att arbeta i grupp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka