Nekad Bobban. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

74ocz

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125110188/

Ditt Hex-ID: 100001456e1dac

Vad är din discord tagg? Bobban.#5482

Vem var det som bannade dig? anton

Bild på banmeddelande: bannadigen på unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel med att pwg och gjorde en dum grej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va jag och min vän vi var vid tvätten sen ser vi våra grabbar och dom har tydligen jagat några grabbar till något ställe sen när våra grabbar hoppar ut ur bilen så sitter jag kvar och tjuvkopplar min väns bil sen när jag kör i väg så stutsar bilen så jag kör rätt in i en väg och glider upp på något skit och sen flyger jag ner och då rpa jag inte på mina skador och de va dumt av mig jag vet men jag tänkte efter som den bilen är piss buggad och man flyger upp i luften av ingenting så tänker jag skiter i att rpa på bugg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va inte en felaktig ban eller ksk lite för den importen jag körde den är buggad så den flyger av minsta lilla liksom de kan komma ett lite gupp och du flyger till vet inte vad jag ska säga kör man för snabbt med bilen så går inte inte att styra och då flyger den bara men jag vet att de va dumt att inte rpa på mina skador men jag har lärt mig av mitt misstag och de kommer ej ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. typ powergaming och liknade när jag var ny tilL Unive och inte kunde reglerna men nu har jag blivit bättre på rp allmänt och läst på alla Unive regler och blivit duktig på rp. sen har jag haft några perma banns där folk har skickat in klipps på vad jag har sagt ooc som var väldigt dumt men inte så mycket mer om in game banns. kanske lite halv ooc och sånt när jag var ny till rp osv men minns inte så mycket av mina Unive banns för har varit bannad ett bra tag men skulle gissa på att det är typ powergaming och fearp eller något sånt. Men jag har lärt mig av mina misstag och tänkt över mina banns och insätt att det jag gjort då var fel och att sånna saker aldrig mer kommer ske från mig. Jag har blivit bannad ganska många gånger oftast är det felaktiga och det räckte för mig att hoppa support så löste dom det eller så för länge sen så har jag nog blivit bannad på bar gärning eller vad man säger och då har jag gjort en överklagan den har gått igenom och jag har aldrig blivit rätt aktigt bannad för samma anledning. har inte 68 tidigare bans har typ 40 de är buggat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte pwg och tagit de igenom rp och rpat på mina skador ist förköra iväg med han jag vet mycket att man ska rpa på sina skador men just då så glömde jag bort att rpa på mina skador jag skulle hade jag verkligen rpat på mina skador skulle jag nog inte sitta här och skriva detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag ska alltid rpa även om bilen är rå buggad och de va lite dumt av mig att inte rpa då mitt i scenariot men jag vet inte vad jag skulle göra den bilen jag körde va trotts allt buggad men jag ska inte skylla på bugg de va mitt fel och jag har lärt mig av mitt misstag snälla ge mig en andra chans så jag kan visa att jag har lärt mig av mitt misstag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes de fattar jag

Nekad, Oavsett om din bil var ”rå buggad” som den ej såg ut att vara så ska du Rpa på dina skador. Det är ingen svår regel att följa. Till nästa gång så skit inte i att rpa på dina skador.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka