Nekad BobbaFett | Medlem ansökning [A.G]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BobbaFett

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac Liendeborg

Vad är ditt discord namn? BobbaFett#8376

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Mannens namn är Bengt Arle, han är 22 år fyllda strax & har haft ett stökigt liv. Han har försökt jobba normalt, på jobb som mekonomen & dylikt. Men det har inte gått något vidare, men det är inte speciellt konstigt, eftersom skolan gick åt skogen också. Bengt har försökt på många plan att ta tag i sitt liv, via psykologiska utredningar och sådant, men han börjar trampas åt det kriminella hållet. Bengt kommer mer & mer in i kriminella kretsar & laglösa människors handlingar, inte nog med det. När Bengt var 16 år gammal, så blev han skickad till ungdomsfängelse för stöld, redan vid den åldern så började han fundera på ett laglöst liv. Bengt han utforskar ännu hur han vill att livet ska bli & fortsättas leva. Men det lutar såklart åt ett laglöst liv, om inte förändringar sker i hans liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket, skulle jag faktiskt säga! Jag har erfarenhet inom ''rollspel'' på ungefär 4-5 månader. Jag är vääääldigt aktiv spelare & jag framför allt försöker fokusera på att bättra min omgivning. Jag vill göra unika & stora scenario, men även mindre & ''tråkigare'' scenario för rpns skull. Jag har möjlighet och viljan till & offra min tid för att lära mig mer & självklart för att förbättra rpn generellt kring mig. Somsagt, jag kan bidra med mycket! :D

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag nu har tolkat frågan rätt i sig, så tror jag det handlar om att man måste ge & ta. Alltså, det går inte alltid att ''vinna'' alla scenario & så, utan genom rollspelets gång, så förlorar man även scenarion. Det är så rollspel fungerar, båda parterna måste kunna få göra sitt. I slutändan så är det enbart rollspel, och det är det jag är här för, så ja.

Om det är så att jag uppfattat frågan i sig fel, så kontakta mig gärna & förklara, så jag kan göra rätt. Har svårt att tolka frågor & så..

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på FiveM's servrar. Jag har somsagt erfarenhet inom Svensk rollspel, dessutom har jag sett flertalet Youtube klipps, där Unive visas & spelas på.

Nekad, du måste vänta 24h innan du kan ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka