Inaktuell BobbaFett | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BobbaFett

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac Liendeborg

Ditt discordnamn: BobbaFett#8376

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2001

Varför ska just du bli staff? Jag skulle gärna vilja bli staff, då jag vill göra skillnad & har mer ansvar på servern. Samtidigt som jag vill förbättra & hålla standarden i Communityn. Jag ser många regelbrott begås, lallande & annat, som jag inte riktigt hinner ta tag i då jag färdas med fordon ingame. Hade jag varit i noclip & gjort staff-relaterat arbete, så hade jag kunnat klippa & ta tag i många av dessa ärende jag inte hinner med som servervakt endast. Jag är inte ute efter att använda min makt & banna/kicka folk, jag vill också förändra deras tänkande kring regelbrott. För ibland så förstår personen helt enkelt inte vad eller varför det blir fel, då kan man behöva någon som förklarar muntligt i support & kanske ger en extra chans, med låga konsekvenser. Sedan finns det dem gångerna, som en hårdare konsekvens behövs, för att individen ska förstå att serverns bästa går först. En del av spelarna som begår regelbrott, gör ibland det för att dem själva blir utsatta för konstanta regelbrott & lallande. Tillexempel, du står vid piren & försöker sälja en bil, 4-5st lallare på 1 timmes tid, hoppar in i din bil & sparkar ut dig, för att sedan köra över människor samt dig i denna situation. Om man följer reglerna & kan hantera ilska bra, så bör 4-5 rapporteringar / anmälningar komma in & individen får hjälp med detta & nöjer sig. Men sedan så finns det dem individer som helt enkelt inte har stubinen tillräckligt för att hålla sig & blir rå förbannad över en sån här sak. I denna sits så kanske en lägre konsekvens hade kunnat läggas på den utsatta, ifall han begick ett regelbrott i samband med incidenten, ifall han förklarar tydligt och visar upp klipps som styrker detta beteende i supporten.

Kortfattat sagt - Jag vill bli en del av staff-teamet för att fortsätta hjälpa servern framåt & underlätta för övriga spelares väntetid, utsatthet & tålamod. Jag vill vara med & göra skillnad på riktigt nu, mvh.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är aktiv dagligen konstant, skulle jag säga.

Ca~10.00-01.00 - Varierar från dag till dag, men uppskattningsvis 8-10 timmar om dagen iallafall.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat lite längre än 30 dagar. Men planerar inte på att lämna, jag är här för att stanna.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter som staff ja. Jag kan commandsen, supporten, det mesta skulle jag säga. Det enda jag hade behövt vägledning isådanafall, är hemsidan. Då ni kanske har det annorlunda här :D

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba inom allt, somsagt. Jag vill bli staff för att vara med & förändra, samt hjälpa till & underlätta för övriga. Inte för att jag vill välja & välja bort ansvarsområden. Men min prio - Kriminell / Support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka