Inaktuell BobanKolt | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BobanKolt

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? TzBrO#5270

Vad är ditt födelsedatum? 29 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Boban Kolt, en entusiastisk kille som precis anlände till paradiset. Boban flydde från sitt tidigare liv som kriminell, och försöker i den nya staden skapa en andra chans genom att bemöta alla vänligt och arbeta hederligt.

I hans tidigare liv var Boban med i ryskamafian, tills att hans mamma bad honom att bryta kontakten med det kriminella nätverket och göra något vettigt med sitt liv. Från att tidigare ha varit arg och influerad av vuxna, som inte hade något annat val än den kriminella banan, försöker Boban i den nya staden göra något anständigt med sitt liv. Som sagt, Boban har en nya inställning till livet, och med ett starkt intresse över att göra andra glada försöker han införskaffa sig ett jobb som taxi chaufför. Vägen visar sig knepig, hans tidigare liv följer honom, samt leder honom till att bli förföljd och kidnappad på grund av sina tidigare skulder.

Det är nu upp till Boban att ta reda på hur han kan lösa situationen och göra sig av med skulderna från sitt tidigare liv. Är det genom att bli taxi chaufför eller råda bot på de kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En härlig stämning. Bra RolePlay, genom att försöka att göra varje situation till en rolig upplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska försöka bidra med ett roligt klimat, att alla har det kul när de RPar. Vare sig vinst eller förlust är upplevelsen det viktigaste.

Hur hittade du Unive? Jag har ett par vänner som kör på Unive, och de rekommenderade mig att testa lite. Jag har läst på reglerna och är medveten om hur man beter sig på en server.

Påminnelse: Glöm inte ta din intervju i tid !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka