St1ckyy7
Icke Medlem
- Meddelanden
- 41
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198957058827/
Vad är ditt namn i verkligheten? denny
Vad är ditt discord namn? xao#2021
Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2004
Berätta om din karaktär. Han heter spaha och kommer från Bosnien han har attityd o kakig ibland men inte utan en anledning. jag o min familj flydde från kriget men mina föräldrar överlevde inte jag kom hit med min lillebror o lillasyster vi hade ingen ting vi blev placerade i ett hem för barn utan föräldrar. varje natt kan jag inte sova. Det ända jag vill i livet att mina syskon ska må bra ha fetta bilar o mkt cash. Jag vill ha mina favorit bilar som är BMW,MERCEDES,AUDI men vet att inget kommer grattis men jag gör detta för mina drömmar mina föräldrar och syskon. min dröm är att bli stor gangster
Varför ska just du bli whitelistad? För jag är seriös och vet hur man kan hantera scenarios på rätt sätt. jag ser inte rp som ett spel men mer som verkligheten. Och på så sätt är jag inte omogen nog för att lalla runt när ett scenario spelas ut. och är jävligt chill person. och jag skulle bli väldigt tacksam om jag skulle bli white listad på denna serven för då kan jag utvecklas
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vet hur man ska bete sig och hur man ska kunna spela ut ett scenario som om det hände i verkligheten. och just vrf denna serven för det finns sköna människor o vibe med
Hur hittade du Unive? min bror rekommenderade det till mig så nu är jag besatt
Vad har du för mål med ditt rollspel? att utvecklas i rp nivå. Ha kul skratta o göra relationer med folk
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte direkt spelade inann sen när min bror sa spela på unvie jag började spela 24/7
Vad är ditt namn i verkligheten? denny
Vad är ditt discord namn? xao#2021
Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2004
Berätta om din karaktär. Han heter spaha och kommer från Bosnien han har attityd o kakig ibland men inte utan en anledning. jag o min familj flydde från kriget men mina föräldrar överlevde inte jag kom hit med min lillebror o lillasyster vi hade ingen ting vi blev placerade i ett hem för barn utan föräldrar. varje natt kan jag inte sova. Det ända jag vill i livet att mina syskon ska må bra ha fetta bilar o mkt cash. Jag vill ha mina favorit bilar som är BMW,MERCEDES,AUDI men vet att inget kommer grattis men jag gör detta för mina drömmar mina föräldrar och syskon. min dröm är att bli stor gangster
Varför ska just du bli whitelistad? För jag är seriös och vet hur man kan hantera scenarios på rätt sätt. jag ser inte rp som ett spel men mer som verkligheten. Och på så sätt är jag inte omogen nog för att lalla runt när ett scenario spelas ut. och är jävligt chill person. och jag skulle bli väldigt tacksam om jag skulle bli white listad på denna serven för då kan jag utvecklas
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vet hur man ska bete sig och hur man ska kunna spela ut ett scenario som om det hände i verkligheten. och just vrf denna serven för det finns sköna människor o vibe med
Hur hittade du Unive? min bror rekommenderade det till mig så nu är jag besatt
Vad har du för mål med ditt rollspel? att utvecklas i rp nivå. Ha kul skratta o göra relationer med folk
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte direkt spelade inann sen när min bror sa spela på unvie jag började spela 24/7
Senast ändrad: