Accepterad BOB_LoL | Ansökan till Servervakt [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan..

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2006

Vad heter du på discord? BOB_LoL#4383

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar-Fredagar 14:30-16:30 Fedagar-söndagar 08:15-22:30

Hur länge har du spelat på Multistaden? ca 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle rpa som vanligt men ändå kolla på hur folk beter sig och banna dom om det behövs eller ge dom en varning och allmänt hjälpa folk

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? jag har spleat på multistaden ett tag nu och ser ganska mycket lall m.m. Och att multistaden är en så stor server så vet jag att det blir mycket jobb för staffs och vill hjälpa till att avlasta arbetet lite

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Få bort människor som inte hör hemma inom rpn som tillexempel lallare och sprida mycket glädje m.m

Varför ska just du bli servervakt? jag ska bli servervakt för jag har spelat på multistaden ganska länge nu och vill hjälpa till att få bort lallare m.m och stör mig nästan på att folk inte kan följa reglerna och vill kunna hjälpa till at få bort dessa personer.

Varför vill du bli servervakt? för jag har ganska bra erfarenhet av rp då jag spelat väldigt mycket olika rp spel och är ganska lätt lärd och vill hjälpa till att avlasta alla andra staffs och spelar ganska ofta ca 2-4 timmar om dagen och vill gärna bli server vakt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? inte jätte bra koll men kan hyfsat bra /dv=tar bort fordon, /revive (id)=återupplivar personen du skrivit in, /tpm (id)=teleporterar personen du skrivit in, /freeze (id) fryser personen du skrivit in, /sv ban (id)=bannar personen du skrivit in

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja, jag har varit bannad en gång förut men felaktigt tror jag och det var för misstänkt moddare då jag vart bannad när jag inte var inne på mappen ens

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka