Accepterad BOB_ | Ban överklagan (Savage)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BOB_

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198439869962

Ditt Hex-ID: 11000011c962e0a

Vad är din discord tagg? BOT MELLE#3005

Vem var det som bannade dig? ~WeeD LangareN

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slog ner min kompis framför honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis blev överkörda av min andra kompis hela tiden. han slutade inte köra över oss å så sparkade ´jag på hans bil för han skulle sluta men då blev jag överkörd igen. Sen hoppade jag in i hans bil och då körde han jätte fort och jag ville ut därifrån men han körde över 120 km i timman å sen körde han ut från en bro och vi båda överlevde men var jätte låga och då körde jag och min kompis i vägg. Å sen så skulle vi till bärgan då kommer den kompisen som har körde över mig och då slog han mig i ansiktet och då skulle jag ge honom en höger och då kommer en person som såg när jag slog honom och då blev jag bannad för RDM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban för han körde över mig och min andra kompis hela tiden och då slog jag honom en gång och då blev jag bannad för RDM och han slog mig två gånger i ansiktet men när jag slog honom en gång så klart kommer det en person som har inte sätt någon ting av detta och då reportade han mig och jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången blev jag bannad i 30 min för att jag hade fula kläder och skor eller vad det va och det var i början när jag inte visste om hur man byte kläder.

Den andra var copbait och det var också i början och då visste vi inte så mycket om reglerna fast nu är jag Whitelistad och kan alla regler bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle nog inte slått honom men jag blev så sur på honom att han bara körde över mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte slå tillbaks men jag tror att alla hade gjort samma sak i det lägget

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka