Accepterad bob697001 | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bob697001

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin. läste frågan fel.

Vad är ditt discord namn? bob697001

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: William Larson och 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? chill, vänlig och strävande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Växte upp i en liten ort där kriminalitet var en stor del av vardagen och William ville tjäna lite extra pengar så han gick med i ett gäng och blev springis. Han fick problem med ganska stora namn så pågrund av det så skickades han till ett skydds hem vid 15 års åldern. När han blev 18 så åkte han tillbaks till sin gamla ort för att träffa sin familj igen men då fick han nyheterna att dem hade flyttat till ett annat land. Nu vill William tjäna pengar och träffa nya mämmiskor som han kan kalla familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bra och säker upplevelse för andra spelare, att vara trevlig mot alla är det viktigaste. Själv vet jag att om man är ny till en server och nån kommer fram och är trevlig så vill man fortsätta spela på servern. Så jag kommer ge en bra upplevelse till alla spelare på servern.
Mitt största mål är att skapa minnen och träffa nya människor.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ge en bra upplevlese till alla till och med den du spelar mot.
Till exempel om du är i ett senario och det går bra för dig men inte personen du spelar mot så ska du fortfarnade ge en bra roleplay upplevelse med personen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ganska ny till servern så nej det har jag inte och jag har inte planerat till det heller.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rasism är aldrig okej vad som än händer. Man kan inte använda servern för reklam. Meta gaming är förbjudet o det betyder att du inte får använda information som inte din karaktär vet om.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan bara vara aktiv varannan vecka just nu pga jobb. Jag vill träffa nya människor och skapa bra minnen.

Senast ändrad:
Hej @bob697001

Jag vill att du utvecklar frågorna: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP och Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario

SAMT

byter namn på din karaktär då din karaktär inte får heta samma som dig irl

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.

Besvara detta meddelandet när du gjort de

Hej @bob697001

Jag vill att du utvecklar frågorna: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP och Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario

SAMT

byter namn på din karaktär då din karaktär inte får heta samma som dig irl

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.

Besvara detta meddelandet när du gjort de
klar

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskaps Ansökningar arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka