bob55555 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bob55555

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Segelström

Vad är ditt discord namn? bob55555

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2008

Berätta om din karaktär. Jag är Adam Segelström och jag är 22 år och jag tycker att min bakgrund är att jag är snäll och trevlig mot alla jag möter och jag har få känslor så bryr mig inte jätte mycket om någon förstör för mig, och jag kommer verkligen inte ge hämnd och förstöra mot det som förstör mot mig, det ända jag kommer att säga är att människan ska sluta vara så jobbig eller så rapporterar jag honom
mina intressen är bilar och att mina i gruvor för att jag tycker att det är roligast att göra i server och så tjänar jag också pengar på att mina och det gör det hela lite roligare

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra att inte förstöra för någon och att jag kommer försöka hjälpa folk som inte vet hur man spelar spelet och jag kommer absolut inte vara jobbig mot någon på servern kommer bara hjälpa till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man kan förlora och vinna. För att jag kommer aldrig bli arg eller ledsen om jag förlorar jag kommer vara helt normal exakt så som jag var innan jag förlora men ifall jag vinner blir jag ju såklart lite gladare men inte mycket

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? t.ex fearrp är när man blir omringad av flera män med pistoler och att du försöker rymma eller t.ex lall och det är när man bara åker runt och förstör och at man inte spelar spelet påriktigt, för man ska ju spela som att det är en verklig händelse

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har väldigt bra erfarenhet i rp, jag har spelat drygt ett år så vet hur man beter sig och vad man gör

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle vilja berätta att jag förtjänar att vara medlem för att jag aldrig kommer att förstöra eller vara dum mot någon i unive, kommer bara vara posetiv mot alla och allt i server helt enkelt

Nekad. Utveckla allt. Du får återkomma om 24h med en ny ansökan. Lycka till nästa gång!

Tillbaka