Nekad bob55555 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bob55555

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? bob55555

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Adam Segelström, 27 år gammal, var en mekaniker vars hjärta tillhörde havet. Efter att ha lämnat Marinhamn för att söka sitt eget öde, fann han sig arbete på en lokal verkstad. Men trots hans skicklighet och hängivenhet till sitt yrke, blev han oväntat sparkad från sitt arbete efter en konflikt med verkstadens ägare. Den plötsliga förlusten av sitt jobb var som en våg av förtvivlan som slog över honom. Han kände sig vilsen och osäker på framtiden. Men i stället för att låta sig sjunka ned i hopplöshetens djup, beslutade Adam att återvända till det han älskade mest - havet. Med beslutsamhet och en känsla av frihet seglade han ut på de blå vågorna, redo att möta nya äventyr och möjligheter som väntade honom på horisonten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa spännande karaktärer med komplexa bakgrunder och motiv. Jag kan också bidra med intressanta intriger och konflikter som driver handlingen framåt och ger andra spelare möjlighet att bekämpa eller samarbeta med min karaktär. Dessutom kan jag bidra med att skapa levande och detaljerade miljöbeskrivningar som hjälper till att skapa en realistisk och levande spelvärld för alla att utforska. Genom att vara engagerad och aktiv i RP-scener samt bidra till att skapa en gemenskap av respektfulla och kreativa spelare, tror jag att jag kan vara en värdefull tillgång till serverns RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar eller tar beslut med avsikt att främja eller gynna den andra parten, även om det kanske inte gynnar ens egna intressen eller mål. Det är en strategi som kan användas i förhandlingar eller samarbetsdynamik för att bygga förtroende och skapa en positiv relation. Genom att vara beredd att kompromissa eller göra vissa uppoffringar kan man skapa en win-win-situation där båda parter drar nytta och därmed öka chanserna för långsiktig framgång och hållbara relationer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det kan jag som t.ex copbait som är att man inte ska köra rött med mening när en polis är brevid, fearrp är att typ ifall du blir kidnappad av några sedan väljer du att springa iväg även ifall dem är beväpnade och riktar vapen mot dig eller metagaming som innebär att man spelar samtidigt som man pratar med någon i dc, och så kan man till exempel säga vart man är ifall man blir kidnappad eller tagen av polisen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har rpat i 3 år ungefär och jag vet hur man ska spela, t.ex att jag ska köra så realistisct som möjligt och inte lalla runt, för att då blir det inte bara roligare för mig utan det blir roligare för hela servern. Så ja jag har massa erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja det har jag , Jag vill göra spelet en bättre plats och göra så att alla får roligt när dem spelar. Så jag kommer aldrig att förstöra på eran server det kan jag lova er. Ska senare köpa krim också om jag blir gödkänd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka