Accepterad BOB360 | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R4ftyy

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198992716963/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Botsh0t#7615

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Svensson och har haft en svår uppväxt. När Bob var 5 år var hans pappa nästan alltid påverkad av alkohol och han slog Bobs mamma. Det gjorde att Bob och hans mamma flyttade bort från
Bobs pappa. Hemma hos Bobs mamma var det bättre men inte perfekt för hans mamma hade dåligt med pengar och jobbade nästan hela tiden. När Bob gick i femte klass blev han flyttad till en foster familj för att hans mamma inte hade
tillräckligt med pengar och för att han var väldigt stökig i skolan. När Bob var i sin fosterfamilj var det mycket bättre dem var väldigt snälla och hade tillräckligt med pengar men Bob var fortfarande ett stökigt barn i skolan
fram tills slutet av klass 8 då han förstod att om han ville komma någonstans i livet behövde han satsa på skolan och det gjorde han! I nian gick han ut med bra betyg och började på ett bra gymnasium. Bob har alltid varit
intresserad av bilar och det är det han vill jobba med i framtiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill utveckla mitt och andras rollspelande. Jag kan också bidra med seriöst och bra rollspelande till servern som jag vet att ni kommer uppskatta och som kommer att hjälpa till att utveckla servern. :) Jag kanske även streama när jag spelar på Unive när jag blir medlem och då kanske det kommer in nya folk på min stream så att Unive växer och blir växer och där folk får en god blick om hur Unive är.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli medlem på just unive för att det är den enda svenska servern som faktiskt har personer som spelar på den och är den enda jag tycker är rolig att spela på av många servrar som jag har kört på. men när jag väl säger detta så har jag inte varit inne på någon annan svensk server eftersom dem andra har typ 30 spelare inne och jag vill spela på en med en stor mängd folk som verkligen vill försöka sitt bästa för servern och för att göra den bättre.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade servern och sa att det var en bra, och så har jag provat och tyckt att den var riktigt rolig, med seriös rp. Och kollat mycket twitch streams

Vad har du för mål med ditt rollspel? Hög prestanda av RP, att skapa bra scenarion och skapa rolig rp för allmänheten. Där alla känner sig glada och får ett bra scenario.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål med mitt rp är att kunna ha skapat en gubbe som jag trivs att spela med men även som passar in i staden men ändå har mitt egna sätt att vara på. jag vill även kunna skaffa mig bra vänner här på servern som jag kommer kunna umgås med. jag vill även testa flera olika jobb med min karaktär och en av dem jobben är att jobba på mekonomen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka