Accepterad bob12 | Medlem ansökning [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bob12

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198002415050/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Bob12#3746

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Bob Sten han är 23år född 1999 uppväxt i en stad som heter haparanda. när han var liten så gillade han inte att spela fotboll som alla andra barnen i skolan. han gillade att följa med sin pappa på jobbet hans pappa jobbade på mekonomen så eftersom bob gillade bilar och hur dom fungerar så tyckte han det var intressant. han blev mobbad i skolan för dom tyckte han var anorlunda för att han gillade bilar och inte dom. sen gick det några år bob fyllde 15år då hans pappa gick bort i cancer. bob blev helt förstörd han gick inte till skolan på flera veckor efter att han gick bort. sen så praktiserade bob hos mekonomen det tyckte han var roligt att lära sig
om nya motordelar och hur en bil fungerar. men det bob gillar mest är att vara med sina nära och kära hans mamma lagar god mat till honom. sen så blev han 18 år så han flytade till en lägenhet den billigaste han hittade. han hittade en tjej dom flyttade ihop därefter så skaffade de 2 barn. en dag blev bob sparkad från sitt jobb så familjen hadde inte råd att betala mat till familjen frun tog med sig barnen och gick. bob visste inte vad han skulle göra så han gick sin väg han gick och gick tills han såg en stad vid namn unive där tänkte han här ska jag börja om mitt liv. och inte göra fler mistag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kan rollspela bra och vill spela här för det är så aktiva spelare samt mina vänner kör på servern. och jag kommer inte spela för makt och pengar. jag kommer spela mycket social jag vill skaffa vänner och ha det allmänt roligt på servern med en seriös rp nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och roliga scenarion på servern. Jag raporterar om jag ser något fel eller något annat

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vinna i varje scenario, man kan förlora också.

Hur hittade du Unive? tiktok och mina vänner och samt youtube

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka