Accepterad bob1 | Medlem ansökning (derbi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bob1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eden

Vad är ditt discord namn? Appeljuice#4646

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 2001 och är 22 år gammal. Äppeljuice han är uppvuxen i Östermalm. Han är mycket smart men kan hitta på lite konstiga idéer då och då, men när han började i högstadiet så började Äppeljuice att hänga med fel personer och började bli kriminell. Han gjorde många dumma saker med hans vänner även fast han visste att han gör fel. När Äppeljuice var 20 flyttade han till Los Santos för att förbättra sitt liv. Han är mycket redo för att skaffa nya vänner i Unive för att göra hans liv bättre

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att jag är rolig och kommer försöka att dra upp nivån på servern. jag kommer försöka ha roligt i alla senarion men inte lalla eller något liknande. sen tyckerr jag att man ska ha det roligt även fast det är en seriös roleplay

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska göra saker som hjälper en själv utan att också kunna förlora för att andra ska ha det roligt

Hur hittade du Unive? genom vänner som har erfarenhet av rp

Tillbaka