Accepterad bob.se | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bob.se

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? oskis.

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bob karim, 26år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, generös, lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bob har växt upp i hen helt vanlig familj som var varken fattiga eller rika. När han var 17 dog hans pappa av cancer och sedan därefter hans mamma som tog självmord av sorg. Då hade han en sämre period med är som vanligt idag. Han planer inför framtiden är att få ett jobb inom fordon då han har ett stort intresse av fordon. Han är även ute efter en partner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till en seriös och engagerad rp nivå. Ska göra så gott jag kan till att följa alla regler till punkt och pirkar. Även försöka se till att andra följer dem om jag har möjlighet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att du inte endast spelar för pengarnas skulle eller att du vinner något på alla scenarios utan spelar för det är kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har blivit bannad 2 gånger under 1år på servern men kan ej minnas anledningen med det var inget stort.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Du får under inga omständigheter säga något rasistiskt, du får inte heller sälja object i spelet för pengar irl och visa hänsyn och respekt på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tidigare varit medlem på servern och kriminell. Spelade aktivt i cirka ett år men tagit en längre paus och är nu tillbaks igen.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka