Nekad bob.se | Ban Överklagan (eliasc123)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bob.se

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229575047/

Ditt Hex-ID: 11000014ba81f87

Vad är din discord tagg? BOBEN.se#8046

Vem var det som bannade dig? eliasc123

Hur lång tid var din ban? Min ban är 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unnamed.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff banade mig för grov powergaming och in i mer detalj spawnmenu abuse. Vad jag vet hade inte jag gjort något som kan innebäre dem sakerna. Så jag vet ej varför staff banade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev banade körde jag min bil. Jag såg två personer som försökte slå varandra. Den ena berättade vad som hade hänt då den ena hade bara börjat slå. Jag frågade varför då han hoppade in i min bil. Jag sa åt honom att hoppa ut flera gånger då han inte lyssnade. sedan började han hoppa ut och in igen för att irritera mig. Då låste jag bilen så han inte kom in och sprang efter honom för att prata med honom. Då slog han mig då jag skulle slå tilbaks. Men de tog slut där för nån banade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eniligt mig och era regler var detta en felaktig ban då jag inte bröt mot några som hälst regler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit banade två gånger vad jag kan minas. Men kom tyvärr inte ihåg eftersom det var en timmes ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom detta var en felaktig ban så vet jag inte riktigt vad jag hade kunnat gör anurlunad för att inte bli banad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har inte lärt mig något från denna ban jag fått då jag inte gjort någoting fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Tillbaka