Accepterad bob.se | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bob.se

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? Oskis#8046

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. För så går jag skolan från 8 till 2. Efter det kan jag vara ute om det är bra väder tills 17. Annars så spelar jag om det är dåligt. Men då klocken 17 spelar jag fram till 21 ungefär. Men på helger kan det se helt olika ut men brukar vara 4 timmar och uppåt på helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Nästan sedan december 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://1drv.ms/i/s!AieCrDEwPnReySh6XIXZ2WA6M9pJ?e=zfmnZS

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att se till så spelarna på servern inte ska bryta några regler och för att se till så att alla gör vad som är rätt på servern. Som servervakt så får du kicka spelare och banna men bara i en timme. Servervakter hjälper alla, dessutom underlättar dem för helpers och staffs. Som servervakt ska man ha en vanlig roll in-game och man ska kunna alla regler. Som servervakt ska du delta i utveckligen av servern samt hall koll på din omgivning medans du RP,ar så att ser ifall någon gör fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för en roligare rp nivå på server då jag kan hjälpa till. Det är även då staff inte hinner se eller man inte har clipp då man kan göra något åt det själv. Jag är kriminell då det kan hända att folk inte beter sig eller att folk inte gör som det ska. Men med rollen som servervaktkan jag ge dem en bann eller kicka dom beroende på hur alvarigt det är så det lär sig vad som är fel och rätt då det blir en roligare rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när du använder dig av t.ex servervakt rollen när du är i ett underlägga u en skottlosning då du kanske bannar han eller kicka honom för du ska vinna. Alltså är abuse att man utnytjar sinar oller till sin fördel i ett senario.

Korruption är nästan samma sak bara att det inte är i senarion utan annars också. Vilket kan vara att du ressar dig eller dina kompisar om ni dött.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka