Inaktuell bob.se | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bob.se

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? oskis.#8046

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 1998

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig iden om att bli medlemskaps ansvarig var att min kompis blev det då jag har tänkt en hel del över det. Då jag tycker att jag skulle passa i rollen som medlemskaps ansvarig då jag har en efarenhet av att vara servervakt. Då jag känner att jag vill ha nya utmaningar och testa något nytt.
Men en stor del att jag vill bli medlemskaps ansvarig är också för att hjälpa unive. Med unives community och rp. Men även ge de icke medlemar en bra start på unive som medlem och ha en rolig och härlig framtid på unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tror själv att jag skulle passa i denna rollen väldigt bra då jag har en efarenhet som servervakt ett tag. Då jag även skulle göra mitt bästa för att hjälpa och va aktiv. Bemöta personer bra och hjälpa alla icke medlemar som vill ta sitt första steg inom unive roleplay och bli medlem. Men även kommer jag inte bara ta intevjuer då jag kommer att förbättra den rp som redan e bar men att den ska vara perfekt. Då jag ska göra allt jag kan för att hjälpa till på servern.

Även för att jag är snäll, mogen och kommer ta han om min roll.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? När man bemöter folk ska man vara trevlig och lugn. Som i ett exempel så behöver man vara lugn i en intervju då folk kan vara stressade och nervösa. Då måste man själv vara lugn då personen känner sig tryggare eller mindre nervös. Detta är ett exempel från mig själv då jag tog min första intervju. Under den var jag väldigt stressad och nervös men då var han som hjälpte mig snäll och lugn då jag blev mindre nervös.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Betydelsen att vara medlem är att man har mer ansvar över sin rp. Då som icke medlem kanske man inte läst på regler riktigt och bara springer runder på piren och lallar. Som man ken ej ge medlem rollen till en person som inte tar något på alvar och barar lallar. Då staffs kommer dra in rollen. Det innebär att man inte är redo för medlems rollen.
Så för att vara medlem måste man vara mogen och att lära sig av misstag men gjort och inte fortsätta för man blivit unbanad.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Den person som ska ha en medlems roll ska vara mogen, seriös och dem som läst på om regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlems ansvarig kommer jag vara rädd om min roll. Men kommer även ta mer ansvar med vilka jag ger medlems rollen till. Att jag inte ger rollen till någon som jag märker kommer lalla mycket och inte göra som han ska. Då jag ska lägga mer tid på han intervju så han värkligen förstår. Så det är inte bara att ha ansvar över sig själv utan att också andra.

Hur ser din aktivitetet ut? Ja nu är det sommar lov då jag är ute en hel del men såklart även aktiv på unive. Jag brukar vakna vid 9 då jag äter frukost och sedan spelar till cirka 12 då jag äter. Sen ibland spelar jag lite efter till typ 2 eller så slutar jag vid 12. Sen därefter är jag ute men på kvällen runt 21 kommer jag hem och spelar till typ 00 eller 01. Så min daglig aktivitet är typ 6 timmar. typ

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag har nog inget extra jag har att skriva.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka