Nekad Bob Marleyys | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bob Marleyys

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? AutoExperten.

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Bob Marley

Hur gammal är du? 14, Fyller 15 i sommar.

Hur många timmar har du på Fivem? Typ 300+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef på autoexperten för att jag har stooor erfarenhet inom just bilar! Jag jobbar just nu på falck och vet hur det fungerar! Jag vill cokså bli chef på auto för att kunna få hjälpa folk och anställa osv. jag kommer att bidra med en väldigt bra kassa och löner! Det som jag mest bryr mig om är hur kunderna ska bli behandlade, Jag älskar att ta hand om kunder på ett superbra sätt och kommer att fortsätta göra det! Hur ska jag uppnå med en superbra kassa och bra anställda?? Jo jag ska ta arbetsintervjuer och se till att jag tar in rätt personer och att jag kan lita på dem! Jag kommer att öka kassans pengar genom att ge rimliga priser med tanke på inköpspriserna! Om de anställda jobbar på bra och vår kassa går upp och bättre så kommer jag att höja lönen och ge beröm! Om de arbetar uselt så kommer jag behöva att sänka lönen och inte ge lika mycket beröm! Jag vill också bli chef där för att utveckla det företaget! jag känner att sådänt passar precis mig att jobba inom just chefs jobb! Jag ska också bli chef på auto för att jag kommer att vara en snäll och bestämd chef och vet vad jag kommer bidra med!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på auto för ett bra tag sedan. Inom chefs jobb så har jag varit chef på ett ställe innan och jag förstår hur man ska ta hand om en kassa och företaget!

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Bob Marley och kommer från amerika. Bob började att meka med bilar i tidig ålder. Bob är också väldigt kunnig inom hur man tar kunder osv. Med tanke på att Bob kommer från amerika så har han såklart en engelsk brytning i dialekten. Bob är väldigt vältränad nu efter lumpen och klarar av det mesta. han kan hantera stressade situationer utmärkt. Han är 20 år. Klädstil på bob är oftast en skön t-shirt och ett par snygga byxor och en keps på det. Min karaktär brinner för att hjälpa folk och har en stor ledarinstinkt i sig själv, Samt ett enormt självförtroende! Bobs uppväxt har varit en tuff uppväxt och har haft det super jobbigt i skolan, Hamlade i slagsmål varje dag osv. Bobs föräldrar var osäkra på bobs framtid. Men Bob gav aldrig upp och fick tillslut en anställning på falck! Bob är väldigt stark efter lumpen, Inom lumpen träffade bob en annan snubbe som hette Olof Jönsson, I början så var de 2 fiender och tävlade ALLTID om vem som skulle få alla tjejer och vem som va starkast och bäst! Tillslut så jobbade bob och olof så hårt att De båda blev superstarka! Det är en läxa bob har tagit med sig i hela sitt liv, Att om du vill något så kan du det!

Hur ofta kommer du vara inne? Super ofta.
Måndagar:15:00-00:00
Tisdagar:16:00-00:00
Onsdagar:15:00-00:00
Torsdagar:16:00-00:00
Fredagar:16:00-02:00
Lördagar:12:00-02:00
Söndagar:12:00-02:00
Sedan på lov kommer jag vara aktiv nästan hela tiden!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, Varför skulle jag sluta?

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, Det resulterar i blacklist på det!

Har du läst våra Regler? Japp. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka