Nekad Bob Marleyys | Ansökan till Servervakt [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bob Marleyys

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2006

Vad heter du på discord? Bob Marley#6614

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar:15:00-00:00
Tisdagar:16:00-00:00
Onsdagar:15:00-00:00
Torsdagar:16:00-00:00
Fredagar:16:00-02:00
Lördagar:12:00-02:00
Söndagar:12:00-02:00

Hur länge har du spelat på Unive? Månader nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt kommer jag först och främst att se till att all RP eller att allt överlag ser bra ut. Det kommer jag uppnå med att DVA bilar, Banna folk pch sen hoppa support för att förlänga bannen, Jag kommer kicka folk som inte sköter sig ordentligt eller bara står AFK. Jag kommer att göra allt ifrån mig som servervakt!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag jobbar/jobbade på mekonomen och ser folk varje dag som inte kan RPA och jag tycker att det rent utsagt är förjävligt. Jag vill såklart bli servervakt för att hålla servern stadig och fin och en rolig server för alla att RPA på! Jag vill också bli SV för att kunna ta ID på folk och sedan få de bannade om de gör ngt fel!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer som sagt att dva bilar kommer att kicka och banna folk som inte sköter sig och kommer också att hålla denna staden i bra skick som servervakt. Det kommer jag uppnå med att vara mycket aktiv inom mitt rollspelande och bara helt enkelt utveckla min och andras RP nivå!

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är väldigt kunnig inom just bans och kicks och sådant arbete! Jag skall också bli SV för att jag kommer hjälpa denna server överlag och RP mässigt.

Varför vill du bli servervakt? Jag jobbar/jobbade på mekonomen och ser folk varje dag som inte kan RPA och jag tycker att det rent utsagt är förjävligt. Jag vill såklart bli servervakt för att hålla servern stadig och fin och en rolig server för alla att RPA på! Jag vill också bli SV för att kunna ta ID på folk och sedan få de bannade om de gör ngt fel!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ganska bra: /Svban /kick /dv /toggleid /pm Det är nog det mesta inom SV kundskaper, jag kan alla /Sqlban osv men de används inte av Servervakter

Är du whitelistad på serven? såklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Aa en gång innan och det var väldigt dåligt gjort från min sida. Blev bannad för halv OOC då jag använde mig av muskel oSV.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope

+rep skriv lite mer och utveckla vad kommandona betyder och vad dom gör

BTW du får bara göra en bump varje 24 timmar

Tillbaka