Accepterad Bob Marley | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spooze01

Icke Medlem
Meddelanden
346
Reaction score
39
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198400856232/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad är ditt discord namn? Cheezy Airbender#6614

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Marley och är 20 år gammal. Han kommer ifrån england och har därmed en engelsk brytning i sin dialekt, Därför kan det komma lite engelska svärord från han som t:ex Piss off, Wanke, Shut up mate. Bobs klädstil kommer att vara en fancy stil och ren. Bob har en fru som heter magdalena som är arbetslös. Bob marley jobbar just nu som en reporter och får låg inkomst., Alltså allt kommer ligga i bobs händer och kommer att få hoppas att börja jobba hos någon bilmekaniker eller något med bilar. Bob marley försöker att hålla sig undan från kriminnelt.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer kunna hjälpa andra medborgare på servern genom att t:ex laga deras bilar, göra bilarna snygga osv. Jag ska också bli whitelistad för att jag har en hög rp nivå och vet hur bra rp fungerar. Jag ser inte att det är kul om man inte rp:ar på en bra nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har inte så många spel att spela och jag behöver ha roligt framför datan. Jag brukade också spela på XR-RP innan men den blev nerstängd så jag tänkte börja på multistaden istället, Denna server verkar bra och rolig!

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom att jag kollade mycket på twitch och frågade många stora streamers vilken server de spelar på och då sa dem multistaden och servern är också väldigt aktiv, Det gillar jag!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha så hög rp-nivå som möjligt och kunna jobba med grejer som inte är kriminnela eller något sådänt. Mitt mål är också att kunna få vara med i många scenarion, Om man inte vinner ett scenario så var det fortfarande roligt med ett scenario, Man måste inte vinna det för att det är kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej men däremot brukade jag spela på XR-RP där jag jobbade på bennys/vianor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka