Accepterad Bob Marley | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spooze01

Icke Medlem
Meddelanden
346
Reaction score
39
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198400856232/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad är ditt discord namn? Aston-_-#6614

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter bob marley och är 20 år gammal. Han kommer ifrån england och har därmed en engelsk brytning i sin dialekt. I den engelska dialekten kan det också förekomma några ord som *Fokin wanka* eller *Piss Off*. Bobs klädstil är en ren och fancy klädstil. Han har en fru som heter magdalena som är arbetslös. Bob marley jobbar just nu som reporter och får en otrolig låg inkomst. Alltså allt ligger i bobs händer och han hoppas att få ett jobb som sjukvårdare eller polis eller räddningstjänsten! Bob marley håller sig borta från det krimminella.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra med att hjälpa medborgarna och rädda staden! Jag kommer stoppa butiksrån eller bränder eller rädda folk som är **döda**. Med tanke på att jag har en väldigt hög rp nivå så tycker jag att ni ska whitelista mig. Jag ser inte det roliga om man inte håller en bra eller hög rp nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har inte så många spel att spela och jag behöver ha roligt framför datan. Jag brukade också spela på XR-RP innan men den blev nerstängd så jag tänkte börja på multistaden istället, Denna server verkar bra och rolig!

Hur hittade du Unive? Jag hittade multistaden genom att jag kollade mycket på twitch och frågade många stora streamers vilken server de spelar på och då sa dem multistaden och servern är också väldigt aktiv, Det gillar jag!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna höja min rp nivå så mycket som möjligt. Och att kunna jobba som polis främst och kunna vara med i en massa scenarion. Man behöver dessutom inte vinna ett scenario för att det ska vara kul, Förlorar man ett så var det ju fortfarande roligt att fått vara med i det!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej men däremot brukade jag spela på XR-RP där jag va en sjukvårdare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka