Inaktuell Bob Marley | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bob Marley

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198340738638/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Hillsanger

Vad är ditt discord namn? B A M S E#5655

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär föddes i Göteborg och har bott där tills han flyttade till denna staden. Han hade väldigt roligt som barn, speciellt i tonåren med Super Mario Bros på Nintendo Wii. Han är en vältränad, smart, modig och en person som gillar faror. Han föddes 23 Maj 1997 och ÄLSKAR att gymma. Han gillar också bilar väldigt mycket, hans favorit rätt är kebabrulle med extra vitlökssås.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tänker mest att roleplay är mycket roligare när man har mer att göra t.ex ifall du är en polis så kommer du behöva fånga brottslingar, eller om du är från Sjukvården så behöver du åka till en annan person för att rädda deras liv, osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag gillar servern, jag har inte varit med på servern så länge men jag gillar att den e svensk med många personer som spelar på den så då tänkte jag som jag skrev innan att en server är mycket roligare att spela på ifall man har mer att göra.

Hur hittade du Unive? Min lillebror och hans kompisar spelade det och hade roligt så jag hakade på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt är ju prio 1 men sen kan jag ju också hitta nya vänner att spela med som man kan åka runder med på servern, osv. Men också att tjäna pengar för att kunna ha en av dom snyggaste men också snabbaste bilen i spelet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag endast på Unive. Så nej, jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka