Accepterad bob live's | Ban Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bl11zz

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
59
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199754583002/

Ditt Hex-ID: steam:11000016af31bda

Vad är din discord tagg? bl11zz

Vem var det som bannade dig? Valentino1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-27 022944.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att valentino valde att banna mig efter som att jag dum som jag är riktar vapen pot en polis som har vapen uppe. jag vet inte vad jag tänkte med, det var en stressig situation men det kan jag inte skylla på då jag har gjort fel vilket jag ångrar och jag har lärt mig mycket av denhär situationen och detta kommer förbättra min rp och mitt sätt att spela och hantera stressiga situationer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hamna i en skottlossning då vi hade en bil efter oss och sen kom det en polis bil. polisen kommer mot oss och sköt först min kompis och jag håller upp mina händer först men sen av nån dum anl så tar jag upp ett vapen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel då jag ist skulle ha fortsatt hålla upp mina händer ist för att dra upp ett vapen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag men kan inte kolla ban total nu tyvärr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? som sagt hade jag kunnat hålla upp händerna och struntat i att dra upp vapnet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag ska förbättra min fear rp då den är väldigt stor del för att rpn ska fungera inom en rp server. jag ångrar verkligen mitt misstag och jag lär mig av det. som jag sa till Valentino1 så kommer detta inte upprepas och jag kommer göra en jätte bra förbättring då jag förstår att jag har gjort fel och jag ångrar ännu en gång va jag gjorde. det var dåligt gjort av mig då jag strävar efter att alla ska ha kul på servern och jag kommer förbättra mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka