Nekad bob dylan | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bob dylan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198812297797/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils Persson

Vad är ditt discord namn? Klotter#9611

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2000

Berätta om din karaktär. Han heter Bob Dylan, Han har fått namnet från sin familj som älskar amerikansk Hill Billy musik. Han är väldigt snäll och omtänksam och han älskar bilar och att jobba. Han är 21 år gammal och följer lagar.

Varför ska just du bli whitelistad? Därför att jag gillar att spela på multistaden och att jag tar det seriöst och vill ha ett bättre jobb och kunna köpa bättre bilar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är den bästa fivem servern som finns i sverige med mest spelare. Och för att jag har lagt ner mycket tid på spelet och har fina bilar.

Hur hittade du Multistaden? Jag laddade ner fivem och då var multistaden högst upp på listan när jag sökte på SWE i sökrutan. Då gick jag med i discorden och läste reglerna också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och göra så att andra också kan ha roligt genom att hjälpa till och skjutsa folk till sjukhus och prata med folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan fivemserver.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka