- Meddelanden
- 25
- Reaction score
- 3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199160936590/
Vad är ditt namn i verkligheten? Leopold
Vad är ditt discord namn? Loppe125 #6901
Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Karaktär: hej jag heter bob borg och är 36 år gammal och har ett stort intresse för bilar och olika slags cyklar. Mitt största inom bilar just nu är dom senare versionerna men gillar också dom gamla. jag växte upp i en förort utan för Stockholm med en syster och en lillebror och mamma. jag hade ingen pappa under min uppväxt vilket gjorde hela uppväxten mycket svårare. Jag gick i en skola som kallades för samskolan och där gick jag från årskurs 1-9. Efter det böra jag i nacka gymnasium som låg lite utan för min stad. Hela min skolgång var tuff jag hade inte så mycket vänner och kämpade för att ens kunna hänga med i plugget. Efter jag hade gått klart skolan flytta jag till nätverket en stad söder om Sverige där jag sökte jobb som mekonomen och där jobbad jag i 15 år ,men efter några år så hade jag tröttnat på staden och bestämde mig för att flytta hit och hitta nya vänner och här jag nu bott i ett halv år i nu.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra till en så bra och rolig rp som möjligt. Och för att kunna utnyttja mina intressen som karaktär som t,ex jobba som meko eftersom min karaktär har stort intresse för bilar. Jag vill också att spelar ska se mig som en förebild när det kommer till just rp för att kunna få en rolig server. jag kommer också bidra till en roligare och mer välkomnade server för nya spelar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna bidra till en bra rp och kunna hjälpa nya på servern och så att alla ska känna sig välkomnade. Jag vill också att nya spelar ska se mig som en förbild om vad man kan göra som whitlistad och ta rp på seriöst sett.
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive via mina kompisar som rekommenderad denna servern för att den var trevlig och välkomnade med en bra Community.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra servern till en så bra rp som möjligt och folk som är nya ska känna att det är roligt att spela på denna servern
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Leopold
Vad är ditt discord namn? Loppe125 #6901
Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Karaktär: hej jag heter bob borg och är 36 år gammal och har ett stort intresse för bilar och olika slags cyklar. Mitt största inom bilar just nu är dom senare versionerna men gillar också dom gamla. jag växte upp i en förort utan för Stockholm med en syster och en lillebror och mamma. jag hade ingen pappa under min uppväxt vilket gjorde hela uppväxten mycket svårare. Jag gick i en skola som kallades för samskolan och där gick jag från årskurs 1-9. Efter det böra jag i nacka gymnasium som låg lite utan för min stad. Hela min skolgång var tuff jag hade inte så mycket vänner och kämpade för att ens kunna hänga med i plugget. Efter jag hade gått klart skolan flytta jag till nätverket en stad söder om Sverige där jag sökte jobb som mekonomen och där jobbad jag i 15 år ,men efter några år så hade jag tröttnat på staden och bestämde mig för att flytta hit och hitta nya vänner och här jag nu bott i ett halv år i nu.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra till en så bra och rolig rp som möjligt. Och för att kunna utnyttja mina intressen som karaktär som t,ex jobba som meko eftersom min karaktär har stort intresse för bilar. Jag vill också att spelar ska se mig som en förebild när det kommer till just rp för att kunna få en rolig server. jag kommer också bidra till en roligare och mer välkomnade server för nya spelar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna bidra till en bra rp och kunna hjälpa nya på servern och så att alla ska känna sig välkomnade. Jag vill också att nya spelar ska se mig som en förbild om vad man kan göra som whitlistad och ta rp på seriöst sett.
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive via mina kompisar som rekommenderad denna servern för att den var trevlig och välkomnade med en bra Community.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra servern till en så bra rp som möjligt och folk som är nya ska känna att det är roligt att spela på denna servern
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.