Accepterad BOB BORG | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BOB BORG

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? LEOPOLD

Vad är ditt discord namn? loppe125

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Namn: Bob

Bakgrund: Bob har alltid haft en passion för rättvisa och att hjälpa andra, vilket ledde honom till att följa en karriär som polis. Han har arbetat inom polisstyrkan i flera år och har befordrats till att bli en ledande polisofficer.

Personlighet: Bob är envis och rättvis, och han är inte rädd för att ta risker för att skydda andra. Han är också mycket fokuserad och kan ofta vara allvarlig och reserverad, men han har en mjuk sida som han bara visar för personer han litar på.

Fysiska egenskaper: Bob är stark och tränad tack vare sitt jobb som polis. Han är en skicklig skytt och en bra fighter, och han är också mycket snabb och smidig.

Mål: Bobs främsta mål är att upprätthålla rättvisa och säkerhet i samhället. Han vill skydda oskyldiga människor och stoppa brottslighet i alla dess former. Han arbetar hårt för att nå sitt mål och han är inte rädd för att ta på sig farliga uppdrag för att uppnå det.

Utrustning: Bob bär alltid sin polisuniform och är beväpnad med en pistol och handbojor. Han har också en rad andra utrustningar till sitt förfogande, inklusive en polisradio och en ficklampa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är social och bidrar med roliga och goda scenarion. Jag har erfarenhet inom RP och har spelat på Unive förut och har möjlighet att hjälpa till med scenarion och eller lära mig själv för att tillsammans utveckla en bättre RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ett scenario ska bli roligt. Ett scenario behöver inte bara vara vinklat åt att vinna utan det kan också vara att förlora scenarion för att göra det roligt för båda parterna och då kunna utveckla RP. RP är uppbyggd ifrån 2 parter och det är lika viktigt att vinna som att förlora ett scenario för att skapa en bättre och roligare RP.

Hur hittade du Unive? via kompisar med spelat innan också, då var jag medlem och har haft antal olika jobb också

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka