Accepterad BOB BORG | Medlem ansökning [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BOB BORG

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? LEOPOLD

Vad är ditt discord namn? loppe125#6901

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. mitt namn är bob,bob är 38 år gammal. bob är en grabb med inte helt rent mjöl i påset cirka 94% men trots detta så är finns det fortfarande bra saker med bob, han är en glädje spirdare men han har sina hatrar men trots detta har deras existent inte större påverkan på¨bob då han gårr efter diviens låt hatarna hata! bob gillar att meka med bilar och hjälpa folk i nöd och lust, han har i sina tidgare städert jobbat som polis och lyckats göra ANDRA städer till rena paraidset, då han lyckats åstadkomma rebna gatorn från drogern och annat jack han har också lyckats bli årets polis pga av sin prestation, men nu är bob ute efter nya äventyr och letar efter ett fartfylt jobb med olijka mnöjligheter, I denna nya staden hoppas Bob kunna hitta nya vänner och leva ett bekymmersfritt liv. Hans mål är att göra staden till en rolig och trygg plats där han finns till hands för alla. Han letar också efter utmaningar, antingen genom att hjälpa människor med deras problem eller bara genom att vara där för dem. Bob är en social person som älskar att umgås, hjälpa människor och vara en stödjande vän., så sammanfatningsvis så äör bob en rikgt go grabb han gillar att socilasera sig, hjälpa folk och sist men inte minst vara där för alla andra, genrelra hobbys bob har är att åka snabba bilar då¨han är pasionerad över hur bilar fungerrar och dess funktioner, meka med bilar och hänga med sina nära vänner, bob uppskatar allt folk gör för hponom och försöker alltid ge samma enrgie tillbaka om inte mer :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle väll säga att jag kan bidra med rätt mycket, då jag dels har rpat på unive förut under en längre period så jag kan alla reglerna utan till, detta har ju också bidargit till att om jag ser regelbrott känner jag igen dem och då kan jag anmäla spelaran som i sin tur kan bidra till ökad rp nivå, utifrån rp som jag kommer att bidra spekatulart bra med så kan jag också bidra med glädje på denna server då jag gillar att hjälpa folk och göra roliga rp senariums, jag kommer också alltid ha en postivt instälning till rp och göra mitt bästa i varje sitavtion för att göra rp så bra so mmöjligt, så sammanfatnings viss kommer jag bidra med ökad rp nivå, roliga snariums och fler glada spelare, jag skulle också kunna rekkrutera spelar till denna server som i sin tur ledare till servens växande och framgång.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det handlar om att sätta sig in i mortpartens perspektivt och utifrån det tillämpa sina starigeir och tänkande i såpelt, detta ska man göra för att inte medvetet maximera sina chanser och fördelar när det kommer till spelande, som t,ex i ettt bankrån så måste rånarna kunna ta att dem kanske åker fastr och hålla sin rp inom gränser för att inte lyckas fly från polisen

Hur hittade du Unive? via kompisar med spelat innan också, då var jag medlem och har haft antal olika jobb också

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka