Dubbelpost BOB BORG | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BOB BORG

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160936590/

Ditt Hex-ID: 76561199160936590

Vad är din discord tagg? Loppe125#6901

Vem var det som bannade dig? lall,suntförnuft Falken

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall,suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet faktiskt inte jag var nere vid piren och chillade med mina polare och så var det en kille som var kaxig och då så ställde vi oss framför hans bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var nere vid piren och chillade med mina grabbar jag hade nys sålt en bil och såg att den blev stökigt lite längre bort och begav mig bort mot dom och det var en kille som hade slagit några av mina polare. Så jag begav mig bort ditt medans han fortsätta slå folk och ställde mig bakom hans bil och sparkade på den en gång för att han skulle komma ut och sen så vart jag bara bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en fel ban eftersom att vi hade anledning till att stå upp för oss själva och 5 dagar är väll ändå lite väl mycket för att försvarat sig själv. Den var också felaktig eftersom att enligt reglerna ska man ju spela med som rp och jag bröt ingen regel jag skulle säga att en sådan situation skulle också kunna upp stå i verkligheten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har oftast vart felaktiga och överklagats rätt fort så jag har kunnat gå vidare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja om jag tänker efter om jag inte hade lagt mig i det där från första början men eftersom att det var mina polare så var det också lite så att jag bara inte kan gå ditt och hjälpa dom. men om vi skulle dra tillbaka tiden hade jag nog tagit det lite mer lungt och försöka reda ut saken på ett bättre sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att våld eller att alla skriker på varandra kanske inte är den bästa lösningen till att lösa liknande probleml.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka