Nekad Bob Beckenbauer | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bob Beckenbauer

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Leadandfamily123

Ditt Hex-ID: 110000117820712

Vad är din discord tagg? BlueEagle#0339

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-03-29_120435019.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? I beskrivningen så skriver Limpis att jag gör husrån efter husrån, vilket jag hade förstått kan anses som Powergaming (§ 1.8).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Gjorde mitt andra husrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. "springer till hus efter hus och rpnar, 0 planering". Jag skulle anse att detta är en felaktig ban då jag själv endast gjorde 2 husrån för att sedan dra (utifall att polisen skulle komma). Han anser att jag hade 0 planering när jag har en plan, bara att han inte hann att ta del av den. Planen var inte svårare än att jag borde hinna råna två hus innan polisen hinner komma, förutsatt att jag inte avsätter av något alarm och att jag sedan har en flyktbil redo utanför.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad en gång tidigare, felaktigt.
Denna ban var att jag lossades vara en polis, denna ban var felaktig då det var ett fritagnings försök men att polisen (en helper) trodde att vi lallade och försökte förstöra polis RPn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda skulle väll isåfall vara att endast göra ett husrån för att sedan byta område eller avbryter operationen helt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om det är vad Limpis vill så kommer jag att börja göra ett husrån och sedan dra istället för två.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka