Ej Antagen Bob 1313 | Chef-jobb ansökan [Shelbys]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bob 1313

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Shelbys Lyx & Sportbilar AB

Vad heter du i verkligheten? alvin

Vad är ditt användarnamn på discord? avvebo2222

Ange ditt födelsedatum: 2 Augusti 2011

När fick du medlemskap på Unive? ett tag sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har varit chef på massa andra servrar som jag har kört på då jag även har varit bilfirma chef och jag hade velat driva fram Shelbys Lyx & Sportbilar AB i unive city

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag ansöker till chef eftersom jag är seriös i min RP och gillar att ta ansvar. Jag vill bygga upp företaget skapa bra RP för andra spelare och se till att det alltid är professionellt bemötande mot kunder. Som chef kommer jag vara aktiv rättvis och se till att personalen sköter sig. Jag vill utveckla firman hålla ordning på ekonomi och lager samt göra så att det blir rolig och realistisk RP för alla. Mitt mål är att göra Shelbys till en av de bästa verksamheterna på servern.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara aktiv flera dagar i veckan, mest på kvällar och helger när det är mycket folk inne. Jag har tid att vara chef och ta ansvar över firman. Om jag får rollen kommer jag vara inne ofta ha koll på personalen och se till att allt funkar som det ska. Jag söker inte om jag inte känner att jag kan lägga tiden som behövs.

Har du läst våra grundregler? Ja

-rep

Jag har gått igenom din ansökan och vill ge lite konstruktiv feedback så att du kan förbättra den.

Det är positivt att du har erfarenhet som chef på andra servrar och att du verkar seriös med din RP. Det visar engagemang och en vilja att ta ansvar, vilket är viktigt för en chef på Shelbys.

Samtidigt finns några saker som kan förbättras:

1. Ålder och mognad
    • Du är född 2011, vilket gör dig väldigt ung för en chefsroll. Det kan göra att folk ifrågasätter din mognad och förmåga att ta ansvar, särskilt i stressiga situationer eller när konflikter uppstår.
    • För att stärka ansökan kan du lägga till exempel på situationer där du hanterat problem eller ansvar tidigare på ett moget sätt.
  2. Språk och struktur
    • Texten är ganska enkel och några meningar är långa och röriga. Till exempel:

“Jag vill utveckla firman hålla ordning på ekonomi och lager samt göra så att det blir rolig och realistisk RP för alla.”
      Här skulle det bli tydligare om du delade upp det i kortare meningar och kanske punktade dina mål.
  3. Framtidsplaner och konkreta mål
    • Det är bra att du nämner att du vill bygga upp firman, hålla ordning på ekonomi och personal, och skapa bra RP.
    • Det skulle bli ännu starkare om du konkretiserar hur du tänker göra detta. Exempel: hur du planerar att hantera personal, introducera nya medarbetare, eller lösa problem som kan uppstå.
  4. Aktivitet
    • Du skriver att du kommer vara aktiv mest kvällar och helger. Det är bra att du har planerat, men som chef är det viktigt att visa konsekvent aktivitet och att du kan hantera situationer även när andra inte är aktiva.
    • Du kan stärka ansökan genom att ge ett tydligare schema eller exempel på hur du planerar att hålla koll på verksamheten.
  5. Professionalitet i språk och ton
    • Du använder bra ord som “seriös”, “ansvar”, och “professionellt bemötande”, men vissa delar är lite vardagliga och kan försvaga intrycket.
    • Att hålla en konsekvent mogen och professionell ton gör att ansökan känns mer övertygande.

Tyvärr krävs det att vara verifierad på servern för att kunna vara chef

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka