Nekad BO6 | Ban Överklagan [Strömmen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BO6

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199883381427/

Ditt Hex-ID: 76561199883381427

Vad är din discord tagg? wille7469

Vem var det som bannade dig? Strömmen

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom banna mig eftersom att dom inte såg helheten av situationen. Och att staffsen mestadels från min vinkel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag och mina kompisar skulle ta över ett gäng område då dom skulle åka och hämta sina smutsiga pengar efter vi har tagit över området. Då när vi har tagit över området så kom det kanske tre rosa bilar som vi har bråkar med förut om detta område. Vi har skjutit mellan varann och sånt förut och dom har då skjutit på plats direkt nästan, vilket kändes lite överdrivet men då när dom kom så gick dom och riktade vapen vilket jag blev rädd över för jag fattade inte varför riktigt för jag ungefär bara stog där så trodde inte att det verkligen var så seriöst för att dom bara riktade för att vi var där, jag är ny och inte med i gänget mina kompisar som skulle ta över det med. Efter jag räcker upp händerna börjar jag springa för jag inte förstod situationen som hände och denns seriösa nivå. Då när jag springer blir jag skjuten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sprungit iväg och fortsatt med Rpat vidare och talat mig ur situationen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om nån riktar vapen mot mig så kommer jag lyssna på dom och göra som dom säger. Jag kommer inte springa iväg om nån riktar vapen mot mig och ta upp mina händer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej jag kommer inte göra det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka