- Meddelanden
- 473
- Reaction score
- 19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bo1trix
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker
Vad är ditt discord namn? Bo1Trix#2158
Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mustafa Aldhabull, han är 26 år gammal och kommer ifrån den delen av staden som inte hade det lika bra som alla andra, han har 2 syskon, en lilla syster och en storebror. han hade en pappa men han dog när Mustafa var 12 år gammal, Mustafa tog mycket stryk av sin pappa för att han var en grov alkoholist och för att Mustafa inte lyssnade på pricken vad han blev bad att göra. hans mamma har under en långtid under Mustafas uppväxt varit beroende av heroin och därför spenderades nästa alla familjens pengar pengar till ren skit. men nu lever hans mamma på psyket efter all skit som hänt under hennes liv, därför får Mustafa och hans bror dra in pengarna till familjen, hans bror jobbar i butik och Mustafa tar dem jobben han får. han var mekaniker under en del av sitt liv och kan därför mycket om bilar och crossar och kan fixa nästan vad som helst med dem. han kom in på mekaniker spåret genom sin morfar som bor på en gård med traktorer och många djur, under tiden han var där fick han hjälpa morfar med traktorn och andra maskiner på gården som skulle lagas. det ungefär när Mustafa var 15 år gammal som han testade droger för första gången, det blev så för att han behövde extra cash för redan då så behövde han hjälpa till med ekonomin hemma. han valde att testa drogerna pga. all stress som varit och att han behövde lugna ner sig. detta var dock inget som han gjorde länge utan bara under en kort tid. under den senaste tiden har Mustafa tagit kontakt med sina kompisar som är med i ett gäng och han springer för dem för extra cash. han fick till och med vara med i gänget och är det nu.
som person är Mustafa ganska orädd men tänker ändå väl innan han agerar, han låter inte ilska ta över han och göra dumma saker. han är en ganska snäll person som visar respekt till andra oavsett om dem är mindre kapabel till att göra något mot någon.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har spelat som WL och Krim på servern länge och har goda erarenheter innom RP, jag kommer bidra med bra och rolig RP.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli WL för att man får många fördelar på servern och jag planerar att stanna på servern under en längre tid och då vill jag hjälpa servern och vara en väldigt seriös spelare. jag har spelat på servern länge och var krinimell och kan RPa bra och serriöst
Hur hittade du Unive? jag letade efter en serriös rp server och så kom den upp
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få tilbaka min kriminell roll och fortsätta RPa med mina kompisar och skapa bra scenarion nnom det kriminella
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker
Vad är ditt discord namn? Bo1Trix#2158
Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mustafa Aldhabull, han är 26 år gammal och kommer ifrån den delen av staden som inte hade det lika bra som alla andra, han har 2 syskon, en lilla syster och en storebror. han hade en pappa men han dog när Mustafa var 12 år gammal, Mustafa tog mycket stryk av sin pappa för att han var en grov alkoholist och för att Mustafa inte lyssnade på pricken vad han blev bad att göra. hans mamma har under en långtid under Mustafas uppväxt varit beroende av heroin och därför spenderades nästa alla familjens pengar pengar till ren skit. men nu lever hans mamma på psyket efter all skit som hänt under hennes liv, därför får Mustafa och hans bror dra in pengarna till familjen, hans bror jobbar i butik och Mustafa tar dem jobben han får. han var mekaniker under en del av sitt liv och kan därför mycket om bilar och crossar och kan fixa nästan vad som helst med dem. han kom in på mekaniker spåret genom sin morfar som bor på en gård med traktorer och många djur, under tiden han var där fick han hjälpa morfar med traktorn och andra maskiner på gården som skulle lagas. det ungefär när Mustafa var 15 år gammal som han testade droger för första gången, det blev så för att han behövde extra cash för redan då så behövde han hjälpa till med ekonomin hemma. han valde att testa drogerna pga. all stress som varit och att han behövde lugna ner sig. detta var dock inget som han gjorde länge utan bara under en kort tid. under den senaste tiden har Mustafa tagit kontakt med sina kompisar som är med i ett gäng och han springer för dem för extra cash. han fick till och med vara med i gänget och är det nu.
som person är Mustafa ganska orädd men tänker ändå väl innan han agerar, han låter inte ilska ta över han och göra dumma saker. han är en ganska snäll person som visar respekt till andra oavsett om dem är mindre kapabel till att göra något mot någon.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har spelat som WL och Krim på servern länge och har goda erarenheter innom RP, jag kommer bidra med bra och rolig RP.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli WL för att man får många fördelar på servern och jag planerar att stanna på servern under en längre tid och då vill jag hjälpa servern och vara en väldigt seriös spelare. jag har spelat på servern länge och var krinimell och kan RPa bra och serriöst
Hur hittade du Unive? jag letade efter en serriös rp server och så kom den upp
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få tilbaka min kriminell roll och fortsätta RPa med mina kompisar och skapa bra scenarion nnom det kriminella
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen