Accepterad Bo1Trix | Medlem ansökning [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bo1Trix

Icke Medlem
Meddelanden
473
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Bo1Trix#2158

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Niklas Svensson, 32 år gammal. Niklas växte upp på ett bra sätt, född i Sverige med älskande föräldrar. Niklas har alltid velat göra gott för sig, detta har han gjort genom att dels pluggat hårt i skolan och tränat hårt. Niklas har gjort utlandstjänst i Mali under senare år och även jobbat som polis, nu har Niklas slutat med militären och jobbar som polis, Niklas har goda erfarenheter utav polisyrket och älskar sitt jobb. Han är väldigt lugn och metodisk, han är en bra ledare och en god lärare för andra. Förutom sitt jobb älskar Niklas att köra MC så de gör han på fritiden när han inte jobbar som polis. (Niklas är min polis karaktär).

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra polis RP som gör att kriminella också får det roligt eftersom att jag vet hur man ska RPa som polis för att alla ska få det roligt. Jag kan alla regler och kommer följa dem noga. Jag har ett bra sunt förnuft eftersom jag har RPat på servern o över 2 år.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska RPa på ett sådant sätt så dem också får det roligt, exempelvis om någon gör ett butiksrån så ska vi poliser inte vara storma dem direkt eller pitta dem åt helvette direkt för då får dem inget roligt utav scenariot. Man ska alltså spela så att motparten har det roligt och att scenariot blir bra.

Hur hittade du Unive? För typ 2 år sedan så letade jag och några polare efter en server att börja RPa på och då hittade vi Multistaden (det som idag är Unive). Sen har jag bara blivit kvar på servern.

Vidare till muntlig intervju, du 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka